مسابقات کشوری قرآن فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران در همدان برگزار شد

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان از برگزاری مسابقات کشوری قرآن و نهج‌البلاغه فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران در همدان خبر داد و افزود: ۴۰۰ دختر و پسر حافظ و قاری قرآن در این مسابقات حضور می‌یابند.       احمد ربیعیان، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان در گفت‌و‌گو با فردای […]

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان از برگزاری مسابقات کشوری قرآن و نهج‌البلاغه فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران در همدان خبر داد و افزود: ۴۰۰ دختر و پسر حافظ و قاری قرآن در این مسابقات حضور می‌یابند.

 

 

 

احمد ربیعیان، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان در گفت‌و‌گو با فردای همدان اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات کشوری قرآن كريم و نهج‌البلاغه فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران از پنج‌شنبه، ۱۴ مردادماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات تا روز جمعه، ۲۲ مردادماه با حضور ۲۰۰ نفر دختر و ۲۰۰ نفر پسر حافظ و قاری قرآن در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت و نهج‌البلاغه به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

ربیعیان ادامه داد: این دوره از مسابقات به صورت دو دوره برگزار می‌شود که در دوره اول دختران از مقطع تحصیلی راهنمایی تا دانشگاه و پسران از نیز از در همین مقطع هر کدام طی چهار روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان بیان کرد: برای برگزاری این دوره از مسابقات علاوه بر پیش‌بینی برنامه‌های فوق برنامه و فعاليت‌های فرهنگی، برنامه بازدید از اماکن دیدنی شهر همدان مانند غار علیصدر و آرامگاه بوعلی‌سینا و … در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از یک ماه قبل عوامل اجرایی مسابقات کار خود را شروع کرده است عنوان کرد: برای برگزاری باکیفیت و عالی این دوره از مسابقات ۹ کمیته از جمله کمیته‌های پشتیبانی، آمار و پرسنل، طرح و فیلمبرداری، اطلاع‌رسانی و غیره تشکیل شده است.