کبودراهنگ میزبان دور مقدماتی لیگ برتر کبدی کشور

به گزارش فردای همدان، دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر کبدی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی کبودراهنگ با حضور یازده تیم از سراسر کشور از روز پنجشنبه 24 لغایت روز شنبه 26 آبانماه سال جاری به مدت سه روز در محل سالن ورزشی 1500 نفری ولایت شهرستان برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات تیم […]

به گزارش فردای همدان، دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر کبدی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی کبودراهنگ با حضور یازده تیم از سراسر کشور از روز پنجشنبه 24 لغایت روز شنبه 26 آبانماه سال جاری به مدت سه روز در محل سالن ورزشی 1500 نفری ولایت شهرستان برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات تیم های کبودراهنگ، استقلال ساری، محمدآباد گرگان، عقاب و پدافند تهران، اندیمشک و رامهرمز خوزستان، ارومیه، شیراز، عقاب تالش گیلان و دولت آباد اصفهان در قالب دو گروه شش و پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت از هر گروه چهار تیم به مسابقات سوپر لیگ کبدی کشورصعود خواهد کرد.

شایان ذکر است در جریان برگزاری این مسابقات رئیس فدراسیون، رئیس کمیته داوران، مسئول کمیته برگزاری مسابقات، رئیس کمیته آموزش و مسئول روابط عمومی فدراسیون کبدی کشور نیز حضور خواهند داشت.