دعوت بانوی نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در این خصوص گفت: زهرا خواجوی فوتبالیست مستعد نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شد. به گزارش “فردای همدان”، مهرداد سعدی نژاد اظهار کرد: زهرا خواجوی فوتبالیست مستعد نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شد. سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در این خصوص گفت: زهرا خواجوی فوتبالیست مستعد نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شد.

به گزارش “فردای همدان”، مهرداد سعدی نژاد اظهار کرد: زهرا خواجوی فوتبالیست مستعد نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: از چهاردهم شهریور ماه تا هفدهم شهریور ماه سال جاری ۲۷ بازیکن از ۱۶ استان به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به میزبانی استان تهران، دعوت شده اند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی های ورزشی شهرستان بیان کرد: نهاوند مهد دلیران است که سابقه درخشانی در حوزه‌های متفاوت ورزشی از گذشته تا کنون را به خود اختصاص داده است.

 

سعدی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: روند پر نوسان اما رو به رشد ورزش نیازمند فرصت های طلایی است که با اجرای سیاست های روز دولت تدبیر و امید در راستای توسعه و اعتلای نام ورزش تحقق یافته است و حمایت‌های دولت الگوی کمیاب مدیریتی است که می‌تواند سکوی پرش برای ورزش باشد.

انتهای پیام/