تیم فوتبال رسانه همدان به مصاف خبرنگاران کشور می‌رود

تیم فوتبال رسانه ورزش همدان در دیداری دوستانه به نفع کودکان پروانه ای به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران کشور می رود. به گزارش “فردای همدان”، این دیدار با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان همدان، پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز می […]

تیم فوتبال رسانه ورزش همدان در دیداری دوستانه به نفع کودکان پروانه ای به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران کشور می رود.

به گزارش “فردای همدان”، این دیدار با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان همدان، پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز می شود.

در این دیدار پیشکسوتان مطرح فوتبال کشور و نیز خبرنگاران خبرگزاری ها، رسانه ملی و نوشتاری حضور می یابند.

قضاوت این مسابقه دوستانه را بیژن حیدری داور بازی های آسیایی 2018 اندونزی و از داوران مطرح بین المللی و لیگ برتر فوتبال کشور بر عهده دارد.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال، رضا محمدی دروازه ‌بان پیشکسوت پرسپولیس، سعید بیگی پیشکسوت استقلال، محمدرضا احمدی گزارشگر و مجری گزارش ورزشی، حمید محمدی گزارشگر اخبار ورزشی، شاهرخ عبدالرزاق از روزنامه فرهیختگان و سایت مدال، وحید سلیمانی از برنامه 2020 و داور بین‌المللی فوتسال، بهادر امیری، رضا یونسیان، نیما تاجیک و پدرام عرب هر چهار تن از برنامه 90، مسعود اکبری از خبر ورزشی، آرش آشتیانی از روزنامه اطلاعات و مصطفی انجیله‌ ای از صدا و سیما در ترکیب تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران کشور حضور دارند.

همچنین مسعود صحبتی از برنامه فوتبال یک، یوسف حقی از روزنامه پیروزی، محمد نه ‌برادر از رادیو تهران، آرش تهرانی از سازمان لیگ فوتبال ایران، علی شفیعی از صدا و سیما، جلال بابایی از خبرگزاری فارس، امین آذری از صدا و سیما، دانیال فدایی از هیات فوتبال استان تهران، محمد بهبهانی از برنامه فوتبال یک، علی کرملو از نشریه میزان، مرتضی ایزدپناه از واحد مرکزی خبر، محمد فرهپور و نوید استاد رحیمی هر دو از برنامه 90، مسعود حسین از خبرگزاری مهر، حسین علیرضایی از سایت 90، علیرضا واحدی از برنامه شبهای فوتبالی، پوریا پویا مجری شبکه دوم سیما، احمد خلیلی از ورزش 3، حافظ کاظم زاده از رادیو ورزش و برنامه ورزشگاه، فرشید فهیم و مهدی صالح پور نیز دیگر بازیکنان منتخب پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران کشور هستند.

در تیم رسانه ورزش همدان نیز احمد جمشیدیان سرمربی پاس و بازیکن سابق سپاهان و استقلال تهران، بهمن طماسبی پیشکسوت استقلال و سپاهان و مربی پاس، بابک صمدیان پیشکسوت فوتبال همدان و سرمربی شهرداری، علی قربانی پیشکسوت فوتبال و مربی پاس، مصطفی یوسف علیزاده بازیکن سابق پاس، مجتبی مایلی پیشکسوت فوتبال همدان، اسدلله ربانی مهر مدیرمسئول نشریه همدلی و میثم ناصرنژاد از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور دارند.

حامد صیفی از خبرگزاری فارس، محمد حسامی ار خبرگزاری تسنیم، میثم فتاحی از روابط عمومی هیات فوتبال، علی نیکوکارشایان خبرنگار آزاد، محمود نظری کاریکاتوریست برتر جهان، مجتبی دی آبادی از خبرگزاری فارس، مجید بیات از روزنامه همدان پیام، پوریا خسروی مجری ورزشی شبکه ورزش و سیمای مرکز همدان نیز دیگر اعضای تیم رسانه ورزش همدان هستند.

تیمور الحق مربی تیم و محمدرضا بهرامی صفت مدیر تدارکات این تیم هستند.

انتهای پیام/