کبدی کار کبودرآهنگی مسافر جاکارتا شد

حمید میرزایی نادر یکی از ورزشکاران شهرستان کبودرآهنگ به همراه وحید خراقانی از مربیان برجسته کبدی این شهرستان در ترکیب تیم ملی کبدی ایران راهی بازی های آسیایی می شوند. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم‌ ‌ملی اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را اعلام کرد که نفرات دعوت […]

حمید میرزایی نادر یکی از ورزشکاران شهرستان کبودرآهنگ به همراه وحید خراقانی از مربیان برجسته کبدی این شهرستان در ترکیب تیم ملی کبدی ایران راهی بازی های آسیایی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم‌ ‌ملی اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را اعلام کرد که نفرات دعوت شده در حال حاضر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌کنند.
در این اردوی ١٢ روزه ملی‌پوشان کشورمان توجه ویژه‌ای به کارهای تاکتیکی و مرور تکنیک‌ها خواهند داشت تا با بالاترین میزان آمادگی در بازی‌های آسیایی 2018 شرکت کنند.
در لیست 12 نفره تیم ملی کبدی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 علاوه‌بر حمید میرزایی‌نادر از همدان، نام فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، محمداسمعیل نبی‌بخش، هادی اشترک، ابوالفضل مقصودلو، محسن مقصودلوجعفری، محمد قربانی، میثم عباسی، محمد ملاک، محمدامین نصرتی و محمداسماعیل مقصودلو هم به چشم می‌خورد.
تیم‌ ‌ملی کبدی مردان ایران روز ٢٣ مردادماه به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی2018 جاکارتا، تهران را به مقصد کشور اندونزی ترک خواهد کرد