اجرای نمایش «این همه داشتیم و ندونستیم» در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای نمایش «این همه داشتیم و ندونستیم» در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” زینب سیف اظهار کرد: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هنرمند خوش ذوق و برجسته شهرستان صحبت‌الله روشنفکر در نهاوند به روی صحنه رفت. وی ادامه داد: این نمایش داستان […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای نمایش «این همه داشتیم و ندونستیم» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” زینب سیف اظهار کرد: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هنرمند خوش ذوق و برجسته شهرستان صحبت‌الله روشنفکر در نهاوند به روی صحنه رفت.
وی ادامه داد: این نمایش داستان زندگی خانواده‌ای است که قدر موقعیت‌ها و فرصت‌های پیش‌آمده را نمی‌داند و همیشه با ناامیدی به موضوعات می‌نگرد، در این میان به وجود آمدن مساله‌ای خاص که داستان نمایش به آن می‌پردازد؛ اتفاقاتی را پدید می‌آورد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بازیگران این نمایش را آرش سیف، احمدرضا روشنفکر، مهناز سیاوشی، فاطمه آسیون و فاطمه حسینی معرفی کرد و گفت: محسن مومیوند و محمد سیاوشی اجرای موسیقی را برعهده داشتند.
وی افزود: این نمایش کاری از گروه هنری «فروغ» از روز چهارشنبه ١٠ مردادماه به مدت سه روز در ٢ نوبت ساعت ١٦ و ١٤ در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نهاوند در بلوار شهید حیدری، خیابان دانش اجرای عمومی دارد.