صدور مجوز اجرای صحنه ای موسیقی به شهرستان ها واگذار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تفویض اختیار صدور مجوز اجرای صحنه ای موسیقی به مدیران ادارات ارشاد شهرستان ها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در دیدار با فرماندار تویسرکان با تاکید بر هم افزایی دستگاه ها و نهاد های مختلف فرهنگی، گفت: نشاط اجتماعی یکی از موارد […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تفویض اختیار صدور مجوز اجرای صحنه ای موسیقی به مدیران ادارات ارشاد شهرستان ها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در دیدار با فرماندار تویسرکان با تاکید بر هم افزایی دستگاه ها و نهاد های مختلف فرهنگی، گفت: نشاط اجتماعی یکی از موارد مهم در حوزه فرهنگ عمومی است.
وی برگزاری اجرای صحنه ای موسیقی را از برنامه های تاثیرگذار در ایجاد نشاط اجتماعی دانست و افزود: فرایند صدور مجوز به اداره های ارشاد شهرستان ها واگذر شده و مدیران ارشاد شهرستان ها می توانند با هماهنگی فرماندار، مجوز صدور اجرای صحنه ای موسیقی در سطح شهرستان را صادر کنند.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: تحقق بخشی از اهداف دولت تا سال ۱۴۰۰ از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان است.
فرماندار تویسرکان هم در این جلسه گفت: فرهنگ و هنر از جایگاه ویژه در جامعه برخوردار است.
حبیب مومیوند با تاکید بر لزوم حمایت از اهالی فرهنگ و هنر افزود: توجه به مسائل و دغدغه های اهالی این حوزه، ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و اثربخشی فعالیت ها را به همراه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: از ایجاد نشاط اجتماعی در حوزه قوانین جمهوری اسلامی، استقبال می کنیم.