خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است

جلسه شورای فرهنگ عمومی تویسرکان، روز گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در این جلسه اظهار کرد: خانواده مهم ترین نهاد اجتماعی است و برنامه های کمیته صیانت از بنیاد خانواده که جزو مصوبات شورای فرهنگ […]

جلسه شورای فرهنگ عمومی تویسرکان، روز گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علیرضا درویش نژاد در این جلسه اظهار کرد: خانواده مهم ترین نهاد اجتماعی است و برنامه های کمیته صیانت از بنیاد خانواده که جزو مصوبات شورای فرهنگ عمومی است؛ باید با جدیت پیگیری شود.
وی توجه به نکوداشت و بزرگداشت مفاخر را ضروری برشمرد و افزود: مفاخر هویت جامعه هستند.
درویش نژاد با تاکید بر رعایت عدالت در گرامیداشت مفاخر، افزود: باید مفاخر رشته های مختلف فرهنگی و هنری شناسایی شده و مورد تجلیل قرار بگیرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: آمادگی داریم برای حمایت مالی از مولفان و نویسندگان شهرستانی بخشی از آثار آنان را خریداری کنیم.
امام جمعه شهرستان تویسرکان هم در این جلسه از افتتاح مرکز صیانت از بنیان خانواده خبر داد و گفت: به مناسبت روز تویسرکان، این مرکز به صورت رسمی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان گشایش می یابد.
حجت الاسلام والمسلمین موحدی با بیان اینکه شهرستان تویسرکان دارای سابقه درخشان فرهنگی و هنری است؛ ابراز امیدواری کرد برگزاری برنامه ها و فعالیت ها در حوزه فرهنگ عمومی بیش از پیش قوت بگیرد.