دستگاه هاي براي روز خبرنگار برنامه داشته باشند

مدير کل روابط عمومي استانداري همدان با اشاره به در پيش بودن روز 17 مرداد روز گراميداشت شهيد صارمي و روز خبرنگار گفت: امروز تکريم اهالي فرهنگ و رسانه يک ضرورت است و بايد سعي شود جايگاه اهالي فرهنگ و رسانه را در جامعه حفظ کنيم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مدير کل روابط عمومي […]

مدير کل روابط عمومي استانداري همدان با اشاره به در پيش بودن روز 17 مرداد روز گراميداشت شهيد صارمي و روز خبرنگار گفت: امروز تکريم اهالي فرهنگ و رسانه يک ضرورت است و بايد سعي شود جايگاه اهالي فرهنگ و رسانه را در جامعه حفظ کنيم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مدير کل روابط عمومي استانداري همدان با اشاره به در پيش بودن روز 17 مرداد روز گراميداشت شهيد صارمي و روز خبرنگار گفت: امروز تکريم اهالي فرهنگ و رسانه يک ضرورت است و بايد سعي شود جايگاه اهالي فرهنگ و رسانه را در جامعه حفظ کنيم.
اسدا… رباني مهر گفت: استان همدان با اين سابقه فرهنگي و تاريخي بايد در همه حوزه هاي فرهنگي الگو و سرآمد باشد و امروز تکريم اهالي رسانه و فرهنگ يک وظيفه همگاني است.
مدير کل روابط عمومي استانداري همدان گفت: خبرنگاران در طي سال زحمات زيادي را متحمل مي شوند و در تمام برنامه ها حضور دارند و نياز است که دستگاه هاي اجرايي استان در روز خبرنگار برنامه هايي در جهت تکريم از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه داشته باشند.
وي اضافه کرد: متاسفانه امروز رسانه ها با مشکلات زيادي روبرو هستند و نياز است که دستگاه هاي اجرايي همکاري بيشتري با رسانه ها داشته باشند و ارتباط و تعامل بيشتري با خبرنگاران داشته باشند.
مدير کل روابط عمومي استانداري همدان گفت :خانه مطبوعات استان برنامه هايي را براي برگزاري مراسم روز و هفته خبرنگار پيش بيني کرده است که نياز است دستگاه ها در اين زمينه و در جهت اجراي بهتر برنامه ها همکاري لازم را داشته باشند