برپایی اردوی تیم ملی چوب کشی در همدان

اردوی تیم ملی چوب کشی جهت حضور در مسابقات جهانی از امروز در محل پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزشی همدان برپا شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” هفته گذشته مسابقات چوب کشی به میزبانی دانشگاه ملی ملایر برگزاری شد. در این رقابتها 127 ورزشکار از 22 استان کشور حضور داشتند که در 7 وزن 60 تا […]

اردوی تیم ملی چوب کشی جهت حضور در مسابقات جهانی از امروز در محل پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزشی همدان برپا شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” هفته گذشته مسابقات چوب کشی به میزبانی دانشگاه ملی ملایر برگزاری شد. در این رقابتها 127 ورزشکار از 22 استان کشور حضور داشتند که در 7 وزن 60 تا مثبت 125 کیلوگرم باهم به رقابت پرداختند.
براساس تصمیم فدراسیون بازی های روستایی و ورزش بومی محلی نفرات اول و دوم هر وزن برای حضور در مسابقات جهانی قرقیزستان به اردوی تیم ملی چوب کشی ایران دعوت شدند.
این اردو از صبح امروز به مدت دو روز در محل پایگاه ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزشی برپا شد.
در این اردو 20 ورزشکار در 7 وزن به مربیگری رضا بربط مربی تیم ملی و اهل استان همدان حضور دارند و در نهایت ورزشکاران برتر اوزان مختلف به مسابقات جهانی اعزام می شوند.
گفتنی است تیم همدان که با کسب 6 مدال طلا در اوزان مختلف، به عنوان نخست مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دست یافت با شش نماینده بیشترین تعداد ورزشکار را در اردوی تیم ملی دارد