من و نیروی قدس حریف ترامپ هستیم/ هیچ شبی نیست که با فکر نابودی شما نخوابیم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: من و نیروی قدس حریف شما هستیم و نه بقیه نیروی مسلح و باید بدانید که هیچ شبی نیست که ما با فکر نابودی شما نخوابیم و به آن فکر نکنیم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سردار قاسم سلیمانی ظهر امروز در یادواره شهدای علمیات رمضان و […]

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: من و نیروی قدس حریف شما هستیم و نه بقیه نیروی مسلح و باید بدانید که هیچ شبی نیست که ما با فکر نابودی شما نخوابیم و به آن فکر نکنیم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سردار قاسم سلیمانی ظهر امروز در یادواره شهدای علمیات رمضان و مرصاد با بیان اینکه افتخار می کنم در تواسنتیم در این جمع با شکوه و در این فضا حضور پیدا کنم، عنوان کرد: همدان شهر دین و دیانت است همدانی نیستم اما همدان را میشناسم، این شهر، شهرعلما، فلاسفه بزرگ و شعرا مفاخر ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه همدان، شهر نام آوران بزرگ دیروز و امروز ماست و همه شهدای آن شاخص هستند، اضافه کرد: همدان شهر سرداران شهیدی است که زنده دیروز و شهید زنده امروز هستند و کسی که خود در مقطعی قافله سالار بود و در شهید پروری نقش ارزنده‌ای داشت شهید همدانی که حالت شهادت و شهید ماندن در خود حفظ کرد و فرصت مغتنم شمرد با ذکاوت راهی پیدا کرد و به همرزمانش پیوست.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهر همدان را وارث انقلاب دانست و ابراز کرد: یکی‌از حوادث مهم این شهر در دفاع خطر عملیات مرصاد و ایثار گری سرداران شهید در علمیات رمضان و شهادت شهیدحاج بابایی است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه شهادت به معنای خسارت و هلاکت فقط یک تصور انحرافی است بلکه شهادت جاوید الاثر بودن در آینده است، اضافه کرد: چیزی که از آیات قران استنباط می‌کنیم این است که شهادت به معنای باختن و از دست دادن نیست شهادت به معنای یافتن و به دست آوردن است و مدرک آن همان آیه قران است که شهدا نمرده‌اند بلکه زنده هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حرکت کردن خاصیت وجودی انسان است، یکی از دلایل حرکت شهید به سمت شهادت حرکت به سمت تعلقات ارزشی و تعالی است این هدف گذاری برای رسیدن به تعلق اساسی است که تمام وجود شهید را پر کرده اگر وجود انسان پر شود از وجود خدا پر شود و بروی زندگی او اثرگذار است و تعلقات شهدا؛ تعلقات متعالی بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وقتی انسان تعلقاتش پست می شود با یک مرده فرقی ندارد امام(ره) به عنوان یک فیلسوف و صاحب سیرسلوک یک مدرسه را پای گذاری کرد که عصر امروز به نام او نامگذاری شد و این عصر، عصر خمینی(ره) شناخته می‌شود.

سردار سلیمانی بیان کرد: امام (ره) قرآن شناس و حقیقت شناس و حکیم است تا جایی که مقام معظم رهبری در باره ایشان فرموند” امام (ره) بعد از معصوم بی‌نظیر است” که این جمله بسیار با ارزش است، باید در بحث سیر سلوک دنبال تعلقات پست نباشیم در سیر سلوک‌ و عامل بندگی است و عبودیت منجر به شهادت می شود.

وی با بیان اینکه همه ما از یک حس مشترک محرومیت برخوداریم وقتی انسان چیزی از دست میدهد و و یا قدرت وصول به آن را ندارد احساس محرومیت می‌کند، ابراز کرد: بعضی از محرومیت‌ها نشاط آور هستندمن همیشه به رزمندگان جا مانده می گویم؛ دعا کنید خدا این حال را در شما حفظ کند امیدوارم این عشق و حالت محرومیت و این تصاویر از چشمان من محو نشود و این صداها از گوش‌های من پاک نشود در این حال بمانم من در این محرومیت بمیرم، سعادت است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این محرومیت معنویت به دنبال دارد شهادت عظیم و ارجمند است اما در بحران‌های مختلف ارزش آن بیشتر‌ می‌شود همه شهادت است اما شهادت در زمان‌هایی خاص نسبت به دوران دیگر که ارزش والاتری پیدا می‌کند و در حال حاضر با ارزش تر  از ۳۰۰ سال قبل است زیرا در این دوران علیه اسلام حجمه‌های بزرگی صورت می‌گیرد.

سردار سلیمانی 8 سال دفاع مقدس و سپس تحریم‌های ایران را تجربه موفقی جهت کسب تجربه دانست و افزود: حتی کسانی که دیدگاه‌های سیاسی یا لیبرالی دارد قبول دارند مذاکره با دشمن نتیجه‌ای جز تسلیم ندارد اما همین موضوع عامل وحدت جامعه شده  که تنها راه ما در مقاومت و وحدت  است؛ در مدیریت شاید نتوانیم معجزه کنیم ولی عدالت محوری، برادری، هم پایی، مثل هم بودن را در میتوانیم در جامعه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مدیر یک قله برافراشته است، نقشش از خاطب منبر هم بالاتر است و در هر جایگاهی قرار میگیرد اثر گذار است، گفت:  دینداری و امانتداری مدیران بر جامعه اثر دارد و حلقه اتصال مدیران و مردم در محبت و خدمت به مردم است نه درگیر حزب و جناج و گروه سیاسی بودن؛ اگر رویکرد کسی خدا محور شد اون خودیین نیست بلکه خدابین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: یک پدر ممکن است فقیر باشد و بچه ها این مسئله را درک می‌کنند این بچه‌ها با پدر فقیر خود می‌ایستند ولی تن به ذلت نمی‌دهند اما اگر پدر خانواده کاسه‌ای پر از غذا داشته باشد و بچه‌ها گرسنه باشند، آن وقت حرفش هم راه به جایی نمی‌برد.

سردار سیلمانی با اشاره به اینکه مدیر اثر جمعی دارد و رهبر یک جامعه است، تشریح کرد: مدیران یک استان از استاندار گرفته تا فرمانده سپاه و استاندار جزو اشخاص عادی نیستند و رفتار آنها بر جامعه اثرگذار است اگر میخواهیم جامعه ما قوی باشد باید در گزینش مدیران دقت کنیم

وی ادامه داد: ارزش و اهمیت مسئولیت در جامعه ما قدری خدشه‌دار شده، من من به عنوان فرمانده نیروی قدس در کنار ولی فقیه هستم مالک اشتر نیستم ولی درجایگاه آن قرار گرقتم و باید مراقب اعمال و رفتار خود باشم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه مدرک آنچنان اهمیت ندارد و آن چیز که مهم است این است که مدیر در بحران‌ها مبتکر باشد، ادامه داد: مدیر باید خلاق باشد این تفکر که “اگر اعتبار باشد مدیر هستم اما اگر نباشد نیستم” باید از بین برود مدیر لایق کسی است که در دل بحران آن  را سرکوب کند و بحران را به ضد بحران‌ تبدیل کند.

سردار سیلمانی اذعان کرد: امام خمینی(ره)‌ در میان چالش‌ها انقلاب را پیروز کرد و در دل ناامیدی، رهبر کبیر انقلاب بزرگترین پیروزی را به دست آورد، اگر من به عنوان فرمانده‌ در بحران بترسم و فرار کنم، لشکر متلاشی می شود.

وی ادامه داد: حزب فرع است و آنچه که  اصل است ولی فقیه، جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است جریان‌ها اصل نیستند باید نظام را دریابیم اصل است، اصل اساسی نظام ولی فقیه است که برای ما مثل قرآن ناطق است و امام(ره) فرمودند” حفظ نظام از نماز واجب تر است”.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: رئیس جمهور ما در پاسخ به رئیس جمهور آمریکا؛ کلماتی که از وجدان ملت بود را گفت، اما کسانی هستد که میخواهند با تحریک مردم این بیانات را اشتباه جلوه بدهند که غلط است این نوع بیانات به جامعه ما در مقابله با دشمن انسجام وحدت میدهد.

سردار سلیمانی با اشاره به توئیت ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اذعان کردد: رئیس جمهور امریکا مطالبی را سخیف بیان کرد و این شان ریئس جمهور کشور ما نیست که جواب کسی که با جهان با ادبیات قمارخانه‌ای صحبت می‌کند را دهد و من به عنوان سرباز ملت جوابت را می‌دهم؛ آقای ترامپ؛ تو به چه جرأتی ما را تهدید می‌کنی؟

وی اضافه کرد: تو ما را تهدید می‌کنی به اینکه اقدامی انجام میدهی که در دنیا سابقه ندارد بهتر است از پیشنیان خود حرف‌های نادانسته را بپرسی شما در تمام این 20 سال با آن همه سرباز و امکانات از هیچ جنایتی کم نگذاشتید، چه کردید که امروز برای ما خط نشان می‌کشید؟ امروز با چه پیشینه‌ای کشور ما را تهدید می‌کنی؟

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از فرمانده وقت خودتان بپرسید که چه کسی را به نزد من فرستاد و گفت آیا می‌شود به ما مهلت دهید، از نفوذتان استفاده کنید تا سربازان ما این چند ماه مورد حمله مجاهدان عراق قرار نگیرند تا از این کشور خارج شویم؟ یادتان رفته در در درون تانک‌ها برای سربازانتان پوشک بزرگسالان مهیا می‌کردید؟ آن وقت امروز کشور بزرگ ایران را تهدید می‌کنید؟ با چه پیشینه‌ای تهدید می‌کنید؟

سردار سلیمانی با بیان اینکه شما جز جنگ‌های متداولی که اتجام دادین چه کاری توانستید کنید، عنوان کرد: شما با پشتوانه ۲ هزار میلیارد دلاری در یمن‌ یک جنگ ناجوان مردانه را انجام دادید که جز جنایت، زن کشی و کودک کشی هیچ دستاوردی نداشت و دریای سرخ را تبدیل به دریایی ناامن کردید.

وی اظهار کرد: من و نیروی قدس حریف شما هستیم و نه بقیه نیروی مسلح و باید بدانید که هیچ شبی نیست که ما با فکر نابودی شما نخوابیم و به آن فکر نکنیم، آقای ترامپ قمارباز بدانید درجایی که شما فکر آن را هم نمی کنید ما در نزدیک شما هستیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما ملت شهادت و  ملت امام حسین(ع) هستیم و حودث سختی را پشت سر گذاشتیم ما را تهدید از کشتن نکنید که من تشنه به خون خویشتن هستم؛ شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما؛ این جنگ را شاید شما شروع کنید اما پایان آن را ما ترسیم می‌کنیم.

سردار سلیمانی اذعان کرد: شما در حال حاضر این زباله‌های بیرون ریخته ملت ایران را جمع میکنید و به یک زن ولگرد دل بسته اید و آن را از این تلوزیون به آن تلوزیون می‌چرخانید که چه شود؟ تنها امید شما همین افراد هستند.