تضعيف عملکرد نظام با رقابت‌های حزبي “آب ريختن به آسياب دشمن” است

معاون سياسي، امنيتي استاندار همدان با بيان اينکه نبايد عملکرد نظام و دولت را با رقابت‌هاي حزبي تضعيف کرد، گفت: هر مسئولي که با اعتقاد براي مردم کار نکند، مرتکب گناه شده و بايد سريع منصب خود را ترک کند زيرا از برکت مردم در جايگاه مديريت قرار داريم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سيد سعيد شاهرخي […]

معاون سياسي، امنيتي استاندار همدان با بيان اينکه نبايد عملکرد نظام و دولت را با رقابت‌هاي حزبي تضعيف کرد، گفت: هر مسئولي که با اعتقاد براي مردم کار نکند، مرتکب گناه شده و بايد سريع منصب خود را ترک کند زيرا از برکت مردم در جايگاه مديريت قرار داريم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سيد سعيد شاهرخي امروز در ستاد هماهنگي و اجرايي گراميداشت چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني(ره)، دگرگوني وسيعي را در جهان به وجود آورد و روحيه استقلال‌طلبي، آزادگي، مردم‌سالاري و دين‌مداري مهم‌ترين شعارهاي انقلاب بود که در نظام جمهوري اسلامي نهفته شده است.

وي با بيان اينکه شعارهاي انقلاب به همه دنيا صادر شده، افزود: نظام جمهوري اسلامي با ماهيت استکبارستيزي پس از گذشت چهار دهه در اوج خود قرار داشته، اما هيمنه بلوک شرق و غرب فروريخته و آمريکا با همه سازوبرگ و امکانات در ديد مردم جهان به عنوان عنصري که خوي استکبارستيزي و تجاوزگرانه دارد، شناخته مي‌شود.

شاهرخي بيان کرد: از همين رو دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامي بوده و انتخاب شعار زيباي “افتخار به گذشته و اميد به آينده” براي چهلمين سال پيروزي انقلاب داراي مفهوم عميق و هدفمندي است که نشان از افتخار به عمر 40 ساله انقلابي دارد که ارزش‌هاي اسلامي را احيا کرده است.

وي با تأکيد بر لزوم تزريق اميد به نسل جوان جامعه گفت: تبيين شرايط پيش از انقلاب و بيان دستاوردهاي انقلاب و تحولات بزرگي که انقلاب در جهان ايجاد کرده، راه مقابله با نقشه‌هاي دشمنان براي نااميد کردن مردم است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان با اشاره به اينکه دشمن مي‌خواهد مردم را نسبت به عملکرد گذشته نظام دچار شک و شبهه کند، تصريح کرد: بايد مانع تحقق فريب و نيرنگ دشمن شويم و چهلمين سالروز انقلاب بهترين فرصت براي اين کار است به ويژه در اين روزها که هدف‌گيري و تلاش دشمنان در همه عرصه‌ها براي تحقق هدف خبيثشان به اوج خود رسيده است به طوري که اگر در گوشه‌اي از کشور، تخلف اقتصادي رخ دهد، آن را بزرگ و پررنگ کرده و به همه حاکميت و نظام تعميم مي‌دهند.

شاهرخي اعلام کرد: البته اين کارها عوام‌فريبي است وگرنه ريشه‌هاي انقلاب اسلامي بسيار عميق‌تر از آن است که با اين ترفندها تکان بخورد زيرا خون‌هاي بسياري آن را آبياري کرده است.

وي افزود: دشمن پس از نااميدي از جنگ نظامي، جنگ تمام‌عيار اقتصادي را بر ضد نظام آغاز کرده و بروز مشکلات و تنش‌ها هم از ويژگي‌هاي طبيعي يک جنگ است و در کنار آن جنگ رواني را هم انجام مي‌دهد درحالي‌که مردم‌سالاري به معناي واقعي در نظام اسلامي وجود دارد و اين اتفاق کمي نيست.

شاهرخي با تأکيد بر لزوم حفظ وحدت بين گروه‌هاي مختلف جامعه تصريح کرد: بايد در برابر توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشيم و به دليل رقابت‌هاي حزبي و جناحي، عملکرد يکديگر را در برابر هجمه‌ها تضعيف نکرده و شبهه ايجاد نکنيم.

وي افزود: در نظام اسلامي کارهاي بزرگي براي ولي‌نعمتان انقلاب انجام‌شده و در اين دولت هم همين طور و بر اساس آمار رسمي وزارتخانه‌ها استان همدان، مقام‌هاي ممتاز يک تا سوم کشور را در زمينه‌هاي مختلف کسب کرده است.

معاون استاندار همدان مطرح کرد: البته بايد پذيرفت که مشکلات و بيکاري هم وجود دارد، اما برجسته کردن نقاط قوت و اشکالات موجب نااميدي و سرخوردگي نسل جوان که دوران پيش از انقلاب را درک نکرده‌اند، مي‌شود درحالي‌که بايد روحيه اميد و نشاط در اربعين انقلاب پررنگ شود.

شاهرخي بيان کرد: امروز همه مسئولان وظيفه دارند که با اعتقاد براي مردم کار کنند و اگر مديري اين روحيه را نداشته باشد، گناه است زيرا ما به نمايندگي از مردمي که خون خود را براي انقلاب ايثار کرده‌اند روي صندلي مديريت نشسته و اگر نتوانيم وظيفه خود را به خوبي انجام دهيم بايد سريع اين منصب‌ها را ترک کنيم.

وي با تأکيد بر لزوم ارتباط مديران با مردم و حضور بخشداران و مسئولان اداره‌ها در روستاها براي آگاه شدن از مشکلات گفت: اگر با مردم صادقانه سخن گفته و دليل مشکلاتي مانند قطعي‌هاي برق و لزوم صرفه‌جويي را براي آن‌ها توضيح دهيم، مردم باجان و دل همراهي مي‌کنند.

شاهرخي با بيان اينکه برنامه‌هاي چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بايد ويژه و مجزا از برنامه‌هاي عادي و هميشگي دستگاه‌هاي اجرايي باشد، تأکيد کرد: مديران وقت اين ستاد را با بيان برنامه‌هاي عادي به هدر ندهند.

وي اعلام کرد: انقلاب اسلامي مايه مباهات همه مسلمانان و افرادي است که در برابر استکبار ايستاده‌اند و هيچ‌يک از توطئه‌هاي دشمنان بر ضد نظام تاکنون موفق نبوده است و با وجود جنگ رواني و اقتصادي مردم با حضور در صحنه‌هاي مختلف چون راهپيمايي 22 بهمن و روز جهاني قدس حمايت خود را از نظام اعلام کرده‌اند.

شاهرخي مطرح کرد: بايد قدر مردم و انقلاب اسلامي که ما را در اين جايگاه قرار داده و فرصت خدمت‌گزاري به مردم را داده دانسته و در کار براي مردم تنها به ساعت اداري اکتفا نکنيم