برگزاری آیین مهر تندرستی در کبودرآهنگ/ اهدای یک دستگاه دیالیز به بیمارستان امام رضا(ع)

آیین مهر تندرستی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، فرماندار و مدیران و روسای ادارات شهرستان کبودراهنگ در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا علیه السلام برگزار و یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف به این مرکز با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”یک […]

آیین مهر تندرستی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، فرماندار و مدیران و روسای ادارات شهرستان کبودراهنگ در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا علیه السلام برگزار و یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف به این مرکز با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف شهرستان کبودراهنگ به بیمارستان امام رضا(ع) با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد.
در مراسمی که با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، فرماندار و مدیران و روسای ادارات شهرستان کبودراهنگ در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا علیه السلام در اجرای طرح مهر تندرستی برگزار و یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف کبودراهنگ به این مرکز با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد.
در این مراسم امام جمعه شهرستان کبودراهنگ ضمن تفال به قرآن یاد و نام شهدای دولت در هفت تیر را گرامی داشت و به اهمیت کار خیر و ماندگار در جامعه اشاره کرد.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه همدان از استمرار طرح مهرتندرستی در سطح استان و سوابق اجرای این طرح در سایر شهرستانهای استان خبر داد و گفت: کمک ۷۰۰ میلیون ریالی سازمان در قالب تهیه و اهدای دستگاه همودیالیز با مارک فرزینوس را ازمحل موقوفات این سازمان است.
حجت الاسلام محمد کاروند با اشاره به موقوفات واقف بزرگ مرحوم امیرنظام و محرومیت خاص منطقه و تعدد زیاد بیماران و روستاهای مرتبط، افزود: در تحقق و استقرار دستگاه تشخیصی سی تی اسکن با مشارکت دانشگاه و حوزه خیرین سلامت و ضمن الگو پذیری از سیاستهای کلان دولت در کاهش درد و آلام بیماران و مراجعان مراکز درمانی ، ازهیچ کمک و مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.
لازم بذکراست مرکز خیر ساز دیالیز کبودراهنگ با ۹ تخت فعال و سه شیفت کاری روزانه با  ۱۰پرسنل تخصصی پزشک وپرستار به تعداد ۴۵ نفربیماردیالیزی این شهرستان وبیماران سرپایی و مسافران منطقه ارائه خدات می نماید.