بحث استيضاح مطرح نيست و تکذيب مي شود/ قاطعانه بايد از دولت حمايت کنيم

نماينده مردم ملاير و نايب رئيس کميسيون قضايي مجلس عنوان کرد: در شرايط کنوني به هيچ عنوان موضوع استيضاح رئيس جمهوري نه در مجلس مطرح است و نه به مصلحت کشور است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”نائب رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي گفت: بر اساس توصيه هاي رهبر معظم انقلاب به سران […]

نماينده مردم ملاير و نايب رئيس کميسيون قضايي مجلس عنوان کرد: در شرايط کنوني به هيچ عنوان موضوع استيضاح رئيس جمهوري نه در مجلس مطرح است و نه به مصلحت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”نائب رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي گفت: بر اساس توصيه هاي رهبر معظم انقلاب به سران سه قوا و مسئولان نظام، در شرايط کنوني همه بايد قاطعانه دولت را حمايت کنيم.

نماينده مجلس: قاطعانه بايد از دولت حمايت کنيم محمد کاظمي در گفت گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين از بيانات رهبر معظم انقلاب به سران قوا و مسئولان نظام است که همه را به حمايت از دولت توصيه کرده اند و فرماندهي اين شرايط را به دولت سپرده اند.

وي افزود: آنچه که در کشور پيش آمده، در عمل حاصل خروج آمريکا از توافق هسته اي ارزيابي مي شود و طبيعي است که فشارهايي به بازار وارد شود. کاظمي خاطرنشان کرد: مشکل کنوني کشور مکشلي نيست که به شخص رئيس جمهوري مربوط باشد و نمي توانيم دولت را مقصر اصلي اين مشکلات بدانيم.

وي با اشاره به محدوديت منابع و در مقابل استفاده حداکثري از منابع و حادث شدن فشارهايي بر جامعه، گفت: دکتر روحاني بايد در اين شرايط در مجامعي همچون مجلس شوراي اسلامي و صدا و سيما حضور پيدا کند و براي مردم و نمايندگان توضيح دهد که چه اتفاقي در کشور افتاده است و مردم بايد چگونه عمل کنند.

نائب رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اظهار نظر يک تن از نمايندگان مجلس، ادامه داد: در شرايط کنوني به هيچ عنوان موضوع استيضاح رئيس جمهوري در مجلس نه مطرح است و نه به مصلحت کشور است.

کاظمي با تاکيد بر اينکه دولت بايد شرايط را براي مردم تبيين و توضيح دهد، بيان کرد: در اين رابطه معاون اول رئيس جمهوري مسايل و مشکلات را بيان و مردم و نمايندگان را مطمئن کرد که کار بر اساس همراهي سه قوا پيش مي رود.

وي با بيان اينکه تيم اقتصادي دولت بايد ترميم شود اما اين به معني ناکارآمدي دولت نيست، تصريح کرد: بايد در شرايط کنوني کشور از دکتر روحاني حمايت کنيم.

کاظمي با تاکيد بر اينکه نمايندگان مجلس بايد حمايت قاطع را از دولت داشته باشند، خاطرنشان کرد: حمله به دولت تدبير و اميد مخالف مصالح کشور و توصيه رهبر معظم انقلاب است، در عين حال که انتقاد دلسوزانه و خيرخواهانه هيچ اشکالي ندارد.

نائب رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس دهم تصريح کرد: برنامه دولت براي شرايط فعلي و براي اداره کشور، برنامه حاکميت و برنامه اي است که زير نظر رهبر معظم انقلاب پياده و اجرا مي شود.

کاظمي گفت: در اين راستا ممکن است نياز باشد که دولت کابينه اش را ترميم کند و اقداماتي انجام دهد که اين تصميمات و برنامه ها با هماهنگي با کميسيون هاي مختلف مجلس همچون کميسيون اقتصادي، برنامه و بودجه، صنايع و هماهنگي و همکاري با رئيس مجلس شوراي اسلامي اجرا شود.

وي با تاکيد بر اينکه رئيس جمهوري بايد واقعيت هاي موجود را با مردم در ميان بگذارد، افزود: آنچه در شرايط فعلي بيش از هر چيزي ضرورت دارد، تقويت وفاق و همدلي مسئولان و مشارکت مستقيم مردم در اداره امور کشور است.

به نقل از ایرنا