قهرمانی دو کشتی گیر استان در مسابقات قهرمانی ناشنوایان جهان

سعید فروتن نژاد و محمد سیاهوشی دو کشتی گیر خوب استان در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان جهان به مدال ارزشمند طلا دست یافتند. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان در ولادیمیر روسیه برگزار شد. تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان بزرگسالان کشورمان در این رقابتها با کسب 5 مدال طلا ، […]

سعید فروتن نژاد و محمد سیاهوشی دو کشتی گیر خوب استان در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان جهان به مدال ارزشمند طلا دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان در ولادیمیر روسیه برگزار شد.
تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان بزرگسالان کشورمان در این رقابتها با کسب 5 مدال طلا ، 1 نقره و 2 برنز و 193 امتیاز برای اولین بار بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد و تیم های ترکیه با 193 (4طلا) و روسیه با 180 امتیاز ، دوم و سوم شدند.
در این رقابتها در وزن ۵۷ کیلوگرم ، محمد سیاهوشی کشتی گیر نهاوندی در فینال و در مصاف با کشتی گیر روس 10-0 به برتری رسید و به مدال طلای این رقابتها دست یافت.
همچنین تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در ولادیمیر روسیه با کسب 1مدال طلا ، 2نقره و 5 برنز و 160 امتیاز نایب قهرمان شد ، تیم روسیه با 230 امتیاز قهرمان شد و تیم ترکیه با 136 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
در این رقابتها در وزن ۱۲۰ کیلوگرم سعید فروتن‌نژاد کشتی گیرخوب استان حریف روس را با ضربه فنی شکست داد و به مدال طلا دست یافت.