برای کسب مدال به مسابقات جهانی هلند می روم

اسکیت باز همدانی تیم ملی فری استایل ایران گفت: قطعا برای کسب مدال به مسابقات جهانی هلند می روم و امیدوارم شرمنده مردم خوب استان و جامعه اسکیت نباشم. به گزارش “فردای همدان”، مسابقات اسکیت قهرمانی جهان از 15 تیر ماه سال جاری در شهر ‘ارنهم’ کشور هلند برگزار می شود و سجاد محمدي ساسان […]

اسکیت باز همدانی تیم ملی فری استایل ایران گفت: قطعا برای کسب مدال به مسابقات جهانی هلند می روم و امیدوارم شرمنده مردم خوب استان و جامعه اسکیت نباشم.

به گزارش “فردای همدان”، مسابقات اسکیت قهرمانی جهان از 15 تیر ماه سال جاری در شهر ‘ارنهم’ کشور هلند برگزار می شود و سجاد محمدي ساسان اسکیت باز خوب همدانی در ترکیب تیم ملی برای رقابتهای جهانی هلند قرار گرفته است .
وی در خصوص آخرین وضعیت خود پیش از این رقابتها گفت: در شرایط خوبی به سر می برم و در ماههای اخیر تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام.
وی ادامه داد: اسکیت ایران در چند سال اخیر پیشرفت های خوبی داشته به طوری که پیروزی در مسابقات داخلی بسیار سخت و همطراز با مسابقات بین اللملی شده است و خوشحالم توانستم با غلبه بر رقیبان اصفهانی خود مجوز مسابقت جهانی را کسب کنم.
سجاد محمدي ساسان افزود: رقیبان که در مسابقات درون اردویی شکست دادم نائب قهرمان جهان و آسیا را در کارنامه خود داشته اند و امیدوارم در مسابقات هلند نیز رقیبان خارجی خود را نیز شکست دهم.
وی تصریح کرد: قطعا برای کسب مدال به این رقابتها می روم و امیدوارم شرمنده مردم خوب استان و جامعه اسکیت نباشم.

انتهای پیام/