قهرمانان فراملی همدان تجلیل می‌شوند

ورزش: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان فراملی استان همدان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حمدالله چاروسایی اظهار کرد: آئین تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان فراملی استان همدان در دو سال 95 و 96، ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور […]

ورزش: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان فراملی استان همدان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حمدالله چاروسایی اظهار کرد: آئین تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان فراملی استان همدان در دو سال 95 و 96، ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور استاندار همدان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: 32 ورزشکار و قهرمان فراملی در سال 95 و 16 داور و مربی فراملی در این سال مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: 65 قهرمان و ورزشکار فراملی عنوان‌دار در سال 96 و 26 داور و مربی افتخارآفرین در همین سال در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در تالار فجر همدان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌ آوران استان بعد از دو سال وقفه، با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان امسال برگزار می‌شود تا قدردان افتخارآفرینی قهرمانان خود باشیم.

 

چاروسایی با بیان اینکه همدان دارای قهرمانان نامداری است، گفت: استان همدان مهد قهرمانان و ورزشکاران نامی کشورمان است و این ورزشکاران همواره در رشته‌های مختلف ورزشی نام همدان را در کشور و میادین بین‌المللی ورد زبان‌ها کرده‌اند.

انتهای پیام/