ثبت ۱۳۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

جامعه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۳۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان در ۱۱ ماه امسال خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، محمد رودباری با بیان اینکه ۱۳۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در ۱۱ ماه امسال ثبت شده است، افزود: پارسال نیز در همین […]

جامعه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۳۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان در ۱۱ ماه امسال خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، محمد رودباری با بیان اینکه ۱۳۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در ۱۱ ماه امسال ثبت شده است، افزود: پارسال نیز در همین مدت ۱۰۰ میلیون تردد در محورهای استان همدان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه میزان تردد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: بیشترین تردد در محور همدان – تهران(رفت و برگشت) با ثبت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد بوده است.

 

رودباری ادامه داد: میزان درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد ۱۹ درصد بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه ۶۶ دستگاه تردد شمار در سطح استان فعال است، اظهارداشت: به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت ۱۶ درصد بوده است.

 

وی به گزارش تردد ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در استان اشاره و اضافه کرد: تعداد ۲۶ میلیون و ۷۵۴ هزارو ۳۰۲ وسیله نقلیه توسط ۳۴ دوربین فعال ثبت تخلف بررسی شده است.

 

انتهای پیام/