جشنواره شهروند برگزیده فرصتی برای شناسایی نخبگان همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان هم در این زمینه بیان کرد: شورای پنجم تمام تلاش خود را کرده تا در زمینه آموزش شهروندی و مدیریت شهری فرهنگ‌سازی خوبی را میان شهروندی را انجام دهد ما در زمینه انتخاب شهروندان برگزیده 16 آیتم کمی و 17 آیتم کیفی را مدنظر قرار داده‌ایم. به گزارش […]

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان هم در این زمینه بیان کرد: شورای پنجم تمام تلاش خود را کرده تا در زمینه آموزش شهروندی و مدیریت شهری فرهنگ‌سازی خوبی را میان شهروندی را انجام دهد ما در زمینه انتخاب شهروندان برگزیده 16 آیتم کمی و 17 آیتم کیفی را مدنظر قرار داده‌ایم.

به گزارش فردای همدان، کامران گردان شامگاه یکشنبه در نشست خبری جشنواره شهروندان برگزیده همدان افزود: جشنواره شهروند برگزیده رویدادی است که باید همدان را از این طریق به ایران معرفی کنیم و نخبگان همدان را شناسایی کنیم تا در اداره شهر ما را یاری کنند.

 

وی بابیان اینکه باید از پتانسیل تمام نفرات ثبت‌نام کننده در اداره شهر استفاده کرد، بیان کرد: ما تنها می‌توانیم از 100 نفر از نفرات برتر این جشنواره تقدیر کنیم اما باید شرایطی را فراهم کنیم که اگر 500 نفر در این جشنواره ثبت‌نام کردند از همه این نفرات در اتاق فکر شهر استفاده کنیم.

 

گردان یادآور شد: این جشنواره در حقیقت سرمایه‌گذاری برای شهر خواهد بود و به‌طورقطع در سال‌های آینده نیز این جشنواره ادامه پیدا خواهد کرد و دبیرخانه این جشنواره دائمی خواهد بود.

 

عباس صوفی اظهار داشت: جشنواره شهروندان برگزیده کار مشترکی میان شهرداری همدان، شورای شهر و مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان بوده که باعث توسعه روزافزون شهر خواهد شد و میان شهروندان قانون‌مدار و شهروندانی که نسبت به شهر خود بی‌تفاوت هستند تفاوتی ایجاد می‌شود.

 

وی افزود: همان‌طور که حضرت علی (ع) در نامه به سلمان می‌گویند نیکوکار و بدکار نه باید نزد تو یکسان باشند ما نیز اتفاق خوبی را شروع کرده‌ایم تا شهروندان برگزیده شهر را انتخاب کنیم.

 

شهردار همدان بابیان اینکه شهروندان برگزیده می‌توانند ما را در مدیریت شهری یار کنند، گفت: برای اینکه در کشور مدیریت برتر داشته باشیم باید شهروندان برتر شهر را شناسایی کنیم تا در این مسیر ما را یاری کنند.

 

صوفی خاطرنشان کرد: در این راه اصحاب رسانه باید به ما کمک شایانی کنند و نقش آن‌ها غیرقابل‌انکار است و برگزاری این جشنواره قطعاً می‌تواند ما را برای داشتن شهری پرنشاط یاری کند.

 

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان تا این زمان گفت: 119 نفر از طریق خود اظهاری و 151 نفر از طریق دیگر اظهاری تاکنون در سایت ثبت‌نام کرده‌اند و این‌ها تنها بخشی از ثبت‌نامی‌ها هستند و هنوز ادارات به ما نفرات را معرفی نکرده‌اند.

 

حمید بادامی عنوان کرد: همچنین تاکنون 2 هزار 731 بازدید از سایت جشنواره ثبت‌شده، در بخش تبلیغات جشنواره نیز 3 هزار پوستر، 5 هزار بروشور و تعداد بسیاری نیز برنامه‌های رادیویی و تیزر تلویزیونی را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

خبرنگار: مهسا جعفری