اصناف متخلف در رزن 40 میلیون تومان جریمه شدند

اقتصاد: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن با بیان اینکه اصناف متخلف در رزن بیش از 40 میلیون تومان جریمه شدند، گفت: بیشترین تخلفات شامل کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی است.   به گزارش “فردای همدان”، محمد سهیلی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه برای نظارت بر عرضه و […]

اقتصاد: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن با بیان اینکه اصناف متخلف در رزن بیش از 40 میلیون تومان جریمه شدند، گفت: بیشترین تخلفات شامل کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی است.

 

به گزارش “فردای همدان”، محمد سهیلی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه برای نظارت بر عرضه و تقاضا در ماه پایانی سال پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برگزاری گشت‌های مشترک در کنار گشت‌ها و بازرسی‌های اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات از مهمترین برنامه‌های اداره صنعت معدن تجارت برای کنترل بازار شب عید است.

 

وی از برگزاری بیش از 92 گشت مشترک با فرمانداری؛ بخشداری‌ها، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی و استاندارد خبر داد و افزود: در این بازرسی‌ها بیش از 85 فرم تخلف به ثبت رسیده است.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن از تقویت گشت مشترک در روزهای پایانی سال خبر داد و اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا بازرسی از اصناف و ثبت تخلفات منجر به کاهش تخلفات شود.

 

وی افزود: عرضه میوه تنظیم بازار، برنج، گوشت و مرغ منجمد و برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات از مهمترین برنامه‌های شهرستان در راستای تنظیم بازار شب عید خواهد بود.

 

سهیلی با بیان اینکه در بازار عرضه و تقاضا رابطه مستقیم دارد و هرکجا که محصول در بازار کمتر عرضه شود منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد، خاطرنشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بازار را رصد خواهند کرد تا با کاهش محصولی مواجه نشویم.

 

وی با بیان اینکه کل بازرسی از واحدهای صنفی طی امسال 11 هزار و 824 مورد است اظهار کرد: از این بازرسی‌ها بیش از 500 مورد تخلف ثبت شد که متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رزن با اشاره به اینکه اصناف متخلف بیش از 40 میلیون تومان جریمه شدند، ادامه داد: بیشترین تخلفات شامل کم‌فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و قاچاق و گرانفروشی است.

 

وی از ثبت بیش از 158 مورد گزارش از طریق ستاد خبری خبر داد و با اشاره به 3 هزار و 249 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهر گفت: در این بازرسی‌ها بیش از 146 تخلف ثبت شد.

 

سهیلی تعداد بازرسی در مورد کالای قاچاق را 2 هزار و 400 مورد عنوان کرد و افزود: در این بازدیدها نیز بیش از 49 مورد کالای قاچاق مشاهد شده و مهمترین کالاهای مکشوفه شامل انواع سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، چای و لوازم برقی است.

 

وی با بیان اینکه 3 هزار و 777 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان به ثبت رسیده است گفت: در این بازرسی‌ها بیش از 163 مورد تخلف به ارزش ریالی 5 میلیون و 700 هزار تومان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/