۶۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد فعالیت می‌کنند

رئیس اتاق اصناف اسدآباد از تخفیف ۳۰درصدی اخذ، تمدید و تجدید پروانه کسب واحدهای صنفی این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ۶۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد فعالیت می‌کنند. به گزارش “فردای همدان”، موسی رضا غفاریان اظهار داشت: طرح اخذ، تمدید و تجدید پروانه از دهم تا 30 […]

رئیس اتاق اصناف اسدآباد از تخفیف ۳۰درصدی اخذ، تمدید و تجدید پروانه کسب واحدهای صنفی این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ۶۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد فعالیت می‌کنند.

به گزارش “فردای همدان”، موسی رضا غفاریان اظهار داشت: طرح اخذ، تمدید و تجدید پروانه از دهم تا 30 بهمن در شهرستان اجرایی بوده و متقاضیان می‌توانند در مدت فوق جهت بهره‌مندی از تخفیف ویژه دهه فجر در راستای تمدید و تجدید و اخذ پروانه واحد صنفی خود اقدام کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود وجود 4هزار و 50 واحد صنفی دارای پروانه کسب شهری و روستایی در این شهرستان ،افزود:600 واحد صنفی فاقد پروانه کسب نیز در شهرستان فعالیت دارند که این تعداد واحد صنفی فاقد پروانه جهت بهره‌مندی از پروانه کسب در دست اقدام هستند.

 

غفاریان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 204 مورد از واحدهای صنفی فاقد پروانه شهرستان پلمپ و بعد از طی کردن مراحل قانونی فک پلمپ شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه طی 10 ماه امسال 3213 مورد بازرسی از کلیه صنوف مختلف این شهرستان توسط اتاق اصناف بازرسی انجام شده ،گفت: طی مدت فوق 160 مورد شکایت از طریق سامانه پیامکی 1000127 دریافت و 468 مورد اخطار از ابتدای سال تاکنون به واحدهای صنفی داده شده است.