بهار میزبان جشنواره جایزه ادبی استان همدان

گروه فرهنگ و هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار از بر گزاری برنامه جایزه ادبی استان همدان به میزبانی شهر بهار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری فردای همدان، فتح‌الله ضابطی با اشاره به اینکه  برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت دهه فجر در شهرستان بهار در نظر گرفته شده است افزود: از مهم‌ترین آن‌ها […]

گروه فرهنگ و هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار از بر گزاری برنامه جایزه ادبی استان همدان به میزبانی شهر بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فردای همدان، فتح‌الله ضابطی با اشاره به اینکه  برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت دهه فجر در شهرستان بهار در نظر گرفته شده است افزود: از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری نمایشگاه آثار هنری و جایزه ادبی استان اشاره کرد.

 

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد پویایی و نشاط در بین شاعران و نویسندگان جوان عنوان کرد وگفت: این برنامه 9 بهمن برگزار و از صاحبان آثار برتر در دو بخش ویژه و آزاد تجلیل می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه 500 اثر به دبیرخانه جایزه ادبی استان ارسال شده است، بیان کرد: در بخش آزاد، شعر (قبل از نیما و بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک و کتاب (مجموعه شعر و داستان) در نظر گرفته شده است.

 

ضابطی اعلام کرد: ١٩٥ اثر در بخش شعر قدیم(قبل از نیما)، ١٣٢ اثر در بخش شعر جدید(بعد از نیما)، ١١٦ اثر در بخش داستان کوتاه، ٥٩ اثر در بخش داستانک و ٨ اثر در بخش کتاب به دبیرخانه ارسال شده است.

 

انتهای پیام/