قضاوت داور بین‌المللی کشتی ملایر در مسابقات کشوری

گروه ورزش: سوت داور بین المللی کشتی شهرستان ملایر در مسابقات کشتی پهلوانی کشور شنیده شد. به گزارش “فردای همدان”، طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران مسعود چوبین داور خوش آتیه و بین المللی کشتی شهرستان ملایر به مسابقات کشتی پهلوانی کشور دعوت شد .   مسابقات کشتی پهلوانی کشور به میزبانی […]

گروه ورزش: سوت داور بین المللی کشتی شهرستان ملایر در مسابقات کشتی پهلوانی کشور شنیده شد.

به گزارش “فردای همدان”، طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران مسعود چوبین داور خوش آتیه و بین المللی کشتی شهرستان ملایر به مسابقات کشتی پهلوانی کشور دعوت شد .

 

مسابقات کشتی پهلوانی کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد و داور بین المللی ملایری در این مسابقات با قضاوت و داوری خوب و عادلانه خود چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کرد.

 

شایان ذکر است مسعود چوبین داور بین المللی ملایری یکی از برجسته ترین داوران بین المللی کشتی کشور میباشد که سابقه درخشانی رادر کارنامه داوری خود به ثبت رسانده است و در این مسابقات,قضاوت و داوری کشتی زیبا و جذاب جابر صادق زاده پهلوان سال ۹۶ کشور و پرویز هادی پهلوان اسبق کشور و قهرمان جام لاس وگاس آمریکا را بر عهده داشت .

 

گفتنی است چوبین یکی از پیشکسوتان خوب و با اخلاق این رشته ورزشی می باشد که تلاشهای بسیاری را در راه پیشبرد اهداف ورزش کشتی این شهرستان انجام داده و در کنار ورزش به کارهای هنری نیزمشغول میباشد که در حال حاضر همکاری بسیار خوبی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و در فیلمهایی چون(پسر ارشد من از شبکه سوم سیما )و سریالهایی چون (علی البدل و شهرک جیم ) ایفای نقش نموده است.

انتهای پیام/