١٥دی‌ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی استان

گروه فرهنگ و هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: 15 دی ماه، آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جایزه ادبی استان همدان است. به گزارش “فردای همدان”، فتح‌الله ضابطی اظهار کرد: بیست و دومین «جایزه ادبی استان همدان»؛ با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان، […]

گروه فرهنگ و هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: 15 دی ماه، آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جایزه ادبی استان همدان است.

به گزارش “فردای همدان”، فتح‌الله ضابطی اظهار کرد: بیست و دومین «جایزه ادبی استان همدان»؛ با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی شعر و داستان، ایجاد فضای سازنده به منظور تبادل آرا و افکار اهل قلم برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این خصوص اظهار کرد: ادبیات فارسی با پیشینه‌ای درخشان و تاریخی باشکوه یکی از افتخارات و عوامل وحدت و انسجام مردم رشید ایران زمین بوده و همچنان با قوت در راستای اهداف ذاتی‌اش سیر می‌کند.

 

وی افزود: بیست و دومین برگ زرین جایزه ادبی استان در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را ٩ بهمن ماه در شهرستان بهار که خود به عنوان شهرستانی هنرپرور و ادیب پرور و سرآمد در زمینه شعر و ادب است، برگزار می‌کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار تصریح کرد: این جایزه ادبی با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب به منظور شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی شعر و داستان، ایجاد فضای سازنده و جهت تبادل آرا و افکار اهل قلم برگزار می‌شود.

 

وی اعلام کرد: جایزه ادبی در بخش‌های شعر (قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک، کتاب (مجموعه شعر و داستان) با موضوعات و محورهای بخش آزاد، بخش ویژه شامل اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب برگزار می‌شود و آثار در دو نوبت ارزیابی خواهند شد.

 

ضابطی عنوان کرد: صبح روز برگزاری دو کارگاه شعر و داستان برگزار می‌شود و در بعداز ظهر همان روز نیز برنامه اختتامیه و قرائت آرای داوران و اعلام نفرات برتر استان را خواهیم داشت.

 

وی از حضور میهمانان ویژه در این همایش خبر داد و گفت: میهمانان ویژه‌ای که تاکنون برای حضور در شهرستان قول مساعد داده‌اند، آقایان علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و کمال شفیعی هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در پایان با اشاره به اینکه از هنرمندان شهرستان بهار نیز در داوری‌ها استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: ١٥ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت مکتوب به مراکز ادارات فرهنگ و ارشاد در استان و شهرستان‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/