درخشش تیم گلبال ایران به مربیگری مربی تویسرکانی

گروه ورزش: تیم ایران به مربیگری کولیوند، مربی تویسرکانی مقام سوم مسابقات پارا آسیایی گلبال را به دست آورد.   به گزارش “فردای همدان”،  تیم ملی گلبال جوانان ایران که به مربیگری مربی تویسرکانی برای حضور در مسابقات پارا آسیایی گلبال عازم امارات شده بود، مقام سوم آسیا را به دست آورد.   سومین دوره […]

گروه ورزش: تیم ایران به مربیگری کولیوند، مربی تویسرکانی مقام سوم مسابقات پارا آسیایی گلبال را به دست آورد.

 

به گزارش “فردای همدان”،  تیم ملی گلبال جوانان ایران که به مربیگری مربی تویسرکانی برای حضور در مسابقات پارا آسیایی گلبال عازم امارات شده بود، مقام سوم آسیا را به دست آورد.

 

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان با حضور ۲۹ کشور روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در ورزشگاه دبی کلاب شهر دبی افتتاح و تا ۲۲ آذر ماه ادامه پیدا کرد.

 

مسابقات پارا آسیایی گلبال با حضور ۸ تیم آسیایی انجام شد. و درنهابت چین اول، تایلند دوم ، ایران سوم و کره جنوبی چهارم شد. گلبال ورزشی طراحی شده برای نابینایان است. این ورزش در سال ۱۹۴۶ توسط هانز لورنزن از اتریش و سپ ریندل از آلمان برای بازپروری سربازان نابیناشده در جنگ جهانی دوم طراحی شد. و از سال ۱۹۷۶ در بازی‌های پارالمپیک تورنتو شرکت داده شد.

 

در این بازی که دو نیمه 10 دقیقه‌ای دارد چشمان همه بازیکنان بسته‌است. در هر تیم ۳ نفر در زمین حاضرند که در نزدیکی دروازه خودی مستقرند و باید سعی کنند توپ را با دست به درون دروازه تیم مقابل بیندازند.

انتهای پیام/