«همه» نقد می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: خانه رمان حوزه هنری استان همدان با مشارکت مؤسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب، نشست نقد پیش از چاپ رمان «همه» را برگزار می‌کند. به گزارش “فردای همدان”، این رمان نوشته تیمور آقامحمدی است که نگارش آن سه سال به طول انجامیده.«همه» به روایتماجراهایسه خانواده می‌پردازد که یک تصادف رانندگی، زندگی […]

گروه فرهنگ و هنر: خانه رمان حوزه هنری استان همدان با مشارکت مؤسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب، نشست نقد پیش از چاپ رمان «همه» را برگزار می‌کند.

به گزارش “فردای همدان”، این رمان نوشته تیمور آقامحمدی است که نگارش آن سه سال به طول انجامیده.«همه» به روایتماجراهایسه خانواده می‌پردازد که یک تصادف رانندگی، زندگی آن‌ها را دست‌خوش تغییر می‌کند.

 

این رمان روز دوشنبه27، آذر، ساعت 15 توسط اعضای خانه رمان نقد و بررسی خواهد شد.

 

گفتنی است نشست‌های نقد پیش از چاپ از سال 94 در دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کلید خورد و تاکنون سه مجموعه شعر نوجوان، یک مجموعه داستان بزرگسال، یکداستان کودک ویک مجموعه شعر کودک پیش از چاپ مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند.

 

این جلسات به منظور اعمال آخرین اصلاحات بر روی آثار پیش از آن‌که به چاپ سپرده شوند انجام می­گیرد تا مؤلف از نظرات منتقدان جهت پیشبرد و اصلاح اثر خود استفاده کند.

 

تیمور آقامحمدی پیش از این کتاب‌های «مرا با دریاهای مرده کاری نیست (زندگی و شعر هوشنگ ایرانی)»، «هرگز به جنگ سیگار تعارف نکن (شعرهایی برای صلح)» و «مادربزرگ پیام مرده» (مجموعه داستان کوتاه) را منتشر کرده و علاوه بر رمان «همه»، کتاب «کاربردشناسی روایت داستانی در پیام‌های بازرگانی تلویزیونی» را نیز آماده چاپ دارد.

 

انتهای پیام/