طرح زمستانی «آموزش نقاشی و تصویرسازی»

گروه فرهنگ و هنر: رئیس کتابخانه مرکزی همدان از برگزاری طرح زمستانی «آموزش نقاشی و تصویرسازی» در این کتابخانه خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، سارا ولدی خرم، از آغاز طرح زمستانه با موضوع  «آموزش نقاشی و تصویرسازی» با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان جهت مراجعه به کتابخانه و استفاده از منابع کتابخانه […]

گروه فرهنگ و هنر: رئیس کتابخانه مرکزی همدان از برگزاری طرح زمستانی «آموزش نقاشی و تصویرسازی» در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سارا ولدی خرم، از آغاز طرح زمستانه با موضوع  «آموزش نقاشی و تصویرسازی» با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان جهت مراجعه به کتابخانه و استفاده از منابع کتابخانه خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه « طرح “آموزش نقاشی و تصویرسازی” که توسط سرور پیراینده با مدرک کارشناسی ارشد نقاشی آموزش داده خواهد شد؛ از دیماه آغاز و تا پایان زمستان سال جاری ادامه خواهد داشت، بیان داشت: در این طرح همه اعضاء و مراجعین از گروه سنی خردسال تا 14 سال می‌توانند شرکت داشته باشند.

 

ولدی خرم، با بیان اینکه « این طرح با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان جهت مراجعه به کتابخانه و استفاده از منابع کتابخانه‌ای انجام می‌شود»، افزود: دوستداران و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این طرح در روزهای پنج‌شنبه ساعت 10 الی 11 به بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/