دعوت از ورزشکاران همدانی برای شرکت در اردوی تیم‌ملی بوکس جوانان

رئیس هیات بوکس استان همدان گفت: دو  بوکسور همدانی با درخشش در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی و آسیایی دعوت شدند. به گزارش فردای همدان”، داود دوامی اظهار کرد: سبحان صحرایی در وزن 52 کیلوگرم و سامان موسیوند در 60 کیلوگرم با کسب مدال نقره در رقابت های […]

رئیس هیات بوکس استان همدان گفت: دو  بوکسور همدانی با درخشش در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی و آسیایی دعوت شدند.

به گزارش فردای همدان”، داود دوامی اظهار کرد: سبحان صحرایی در وزن 52 کیلوگرم و سامان موسیوند در 60 کیلوگرم با کسب مدال نقره در رقابت های قهرمانی کشور توانستند به اردوی تیم ملی راه یابند.

رئیس هیات بوکس استان همدان با بیان اینکه رقابت های قهرمانی 2018 آسیایی و جهانی در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده برگزار می شود افزود: همدان دارای 2 نماینده در اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور است.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور به زودی در تهران برپا می شود.

داومی پیرامون رقابت های قهرمانی بوکس جوانان کشور که هفته قبل در گرگان برگزار شد، گفت: سبحان صحرایی، محمدسعید جواهری، سامان حسینی و سامان موسیوند چهار بوکسور همدانی دعوت شده به این مسابقات بودند که با 2 مقام دومی توانستیم سهمیه خوبی در اردوی تیم ملی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد بوکسورهای همدانی در این دوره از رقابت ها رضایت بخش بود و خوشحالیم که با تلاش مربیان و ورزشکاران و نیز اعضای هیات در مسیر تحقق اهداف بلند مدت بوکس همدان پیش می رویم.

دوامی بیان کرد: به دنبال آینده سازی و استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان‌ همدان هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسل جدید بوکس را معرفی کنیم.

رئیس هیات بوکس همدان یادآور شد: هیات بوکس همدان در 2 سال گذشته موفقیت های ارزنده ای داشته است و باید با کمک به شرایط موجود بتوان این روند را بهتر از قبل در پیش گرفت.

دوامی گفت: حضور در تمامی رقابت های کشوری در ماه های گذشته نشان از توجه ویژه بوکس همدان به پیشرفت رده های سنی مختلف است و در کنار عنوان ها، ماحصل آن تجربه اندوزی ورزشکاران این رشته خواهد بود.

انتهای پیام/