صعود سرخ‌پوشان همدان به لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور

گروه ورزش: در پایان مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور تیم های مقاومت تهران و سرخ پوشان همدان به لیگ برترصعود کردند. به گزارش “فردای همدان”، مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور از روز چهارشنبه با رقابت چهار تیم مس سونگون، مقاومت تهران، اهورای بهبهان و سرخپوشان […]

گروه ورزش: در پایان مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور تیم های مقاومت تهران و سرخ پوشان همدان به لیگ برترصعود کردند.

به گزارش “فردای همدان”، مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور از روز چهارشنبه با رقابت چهار تیم مس سونگون، مقاومت تهران، اهورای بهبهان و سرخپوشان همدان به میزبانی سالن سرپوشیده انقلاب همدان آغاز شد.

در روز پایانی این رقابتها عصر روزگذشته مقاومت تهران دو بر یک از سد اهورا بهبهان گذشت و سرخپوشان همدان سه بر یک مس سنگون را از پیش رو برداشت.

در پایان این رقابتها مقاومت تهران با یک پیروزی و دو تساوی و کسب 5 امتیاز صدرنشین شد و تیم سرخپوشان همدان با یک پیروزی، یک تساوی و کسب چهار امتیاز و تفاضل گل 1+ در رتبه دوم ایستاد و مس سونگون ورزقان با همین امتیاز و تفاضل گل صفر در رتبه سوم قرار گرفت و اهورای بهبهان با یک پیروزی و. کسب سه امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب در پایان رقابت های لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور، تیم های مقاومت تهران و سرخ پوشان همدان به مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور صعود کردند.

انتهای پیام/