رفع تصرف بیش از 703 هزار مترمربع از اراضی ملی در استان همدان

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف بیش از 703 هزار مترمربع از اراضی ملی در استان خبر داد و گفت: 63 فقره پرونده در مورد تصرف 703 هزار و 121 متر مربع از اراضی ملی استان همدان تشکیل و رسیدگی شد.   به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ  […]

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف بیش از 703 هزار مترمربع از اراضی ملی در استان خبر داد و گفت: 63 فقره پرونده در مورد تصرف 703 هزار و 121 متر مربع از اراضی ملی استان همدان تشکیل و رسیدگی شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ  حمید چراغی، اظهار کرد: از سال 95 تا کنون 121 پرونده در استان همدان تشکیل شده که 63 پرونده رفع تصرف شده است.

 

وی تصریح کرد: از 63 فقره رفع تصرفات صورت گرفته 37 مورد با دستور سیار دادستان و 26 مورد دارای اجرائیه بوده که به اموال بیت‌المال بازگردانده شدند.

 

چراغی با اشاره به اینکه تصرفات انجام شده در اراضی ملی در اراضی کشاورزی و در زمینه درخت‌کاری و نهال‌کاری بوده است، گفت: رفع تصرف در استان همدان بیشتر در حریم شهرستان همدان و ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد صورت گرفته است.

انتهای پیام/