هيچ جرياني به بهانه‌هاي مختلف نبايد از گردونه انقلاب خارج شود

فرماندار همدان گفت: نبايد دايره انقلاب به خودي و غيرخودي محدود و نبايد هيچ جريان و شخصيتي به بهانه مختلف از گردونه انقلاب خارج شود.   به گزارش “فردای همدان”، علي تعالي در شوراي اداري شهرستان همدان اظهارکرد: به فرموده امام راحل يکي از رموز پيروزي انقلاب وحدت کلمه بود و ايشان همواره جامعه را […]

فرماندار همدان گفت: نبايد دايره انقلاب به خودي و غيرخودي محدود و نبايد هيچ جريان و شخصيتي به بهانه مختلف از گردونه انقلاب خارج شود.

 

به گزارش “فردای همدان”، علي تعالي در شوراي اداري شهرستان همدان اظهارکرد: به فرموده امام راحل يکي از رموز پيروزي انقلاب وحدت کلمه بود و ايشان همواره جامعه را به وحدت و پرهيز از تشتت دعوت مي کردند.

 

وي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب نيز همواره ملت و مسئولان را به وحدت و همبستگي دعوت کردند، افزود: در ابتداي انقلاب توطئه گروهک هاي معاند در سايه وحدت رفع شد و با وحدت و همدلي در جنگ هشت ساله مقابل رژيم بعثي عراق ايستادگي کرديم.

 

فرماندار همدان افزود: با وجود تحولات فراوان در منطقه و بروز درگيري ها، ملت ايران توانست زير چتر وحدت از اين تنش ها عبور و در سايه امنيت زندگي کند.

 

تعالي تاکيد کرد: همه اقشار و احزاب بايد با درک شرايط منطقه اي به مساله وحدت توجه کنند و نبايد دايره خودي ها را محدود کرد، چراکه با گسترده کردن دايره انقلاب مي توان در برابر هجمه دشمنان ايستاد.

 

وي گفت: همه کساني که دل در گروه انقلاب دارند بايد در کنار هم براي توسعه کشور تلاش کنند نه اينکه هر روز به بهانه هاي مختلف عده اي را از دايره خودي ها خارج کرد، چون با در پيش گرفتن اين رويه نمي توان به اهداف تعيين شده انقلاب دست يافت.

 

فرماندار همدان اضافه کرد: هر چند در هر دوره اي يک جريان سياسي مديريت کشور را بر عهده گرفته است، اما گروه هاي سياسي مي توانند ضمن حفظ ديدگاه خود، با توجه به ارکان و رعايت خطوط قرمز نظام، براي توسعه کشور تلاش کنند.

 

تعالي با بيان اينکه وفاق و همبستگي سرمايه عظيم انقلاب است که نبايد آن را از دست بدهيم، بيان کرد: افراط و تفريط در جهت گيري سياسي، در هر دوره اي جامعه را ملتهب کرده است.

 

وي يادآوري کرد: رئيس جمهوري با سابقه درخشان انقلابي گري و تجربه در عرصه سياسي، سکان اين کشور را در دست گرفت و با تدبير دولت وضعيتي معتدل در کشور و در عرصه بين المللي حاکم شد.

 

فرماندار همدان اضافه کرد: اين دولت با تيم ديپلماسي قوي در مدت زمان 2 سال هفت قطعنامه مهم را لغو کرد که اين اقدام بسيار مهم است.

 

تعالي گفت: در سطح داخلي درگيري زيادي در گذشته بين قوا وجود داشت ولي در اين دولت فضاي ناآرام، بگو و مگو و کشمکش بين قوا نيست.

 

وي تاکيد کرد: امروز کشور با چالش هايي نظير اعتياد، طلاق و بيکاري مواجه است و در صورت توجه به بهبود معيشت مردم ريشه آسيب هاي اجتماعي خشک مي شود.

 

فرماندار همدان با بيان اينکه اقتصاد و اشتعال اولويت محوري دولت است، گفت: تحقق اين اولويت ها در گرو افزايش سرمايه گذاري داخلي و خارجي است و لازمه سرمايه گذاري، امنيت و آرامش است.

 

تعالي تصريح کرد: کشمکش با نظام بين الملل به کشور آسيب مي زند چراکه ضرورت سرمايه گذاري نبود تنش در کشور و وجود فضاي آرام سياسي است.

 

فرماندار همدان با بيان اينکه سخنراني سياسيون بدون هيچگونه مشکل و خللي در همدان صورت مي گيرد، بيان کرد: خواسته ها و مطالبات احزاب زياد است و مسئولان مکلف به ايجاد يک تعادل نسبي براي پيشگيري از بروز هر گونه نگراني هستند.

انتهای پیام/