برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بقاع متبرکه کبودرآهنگ

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ از برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”،  جعفری در این زمینه اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن و سالروز خجسته میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشن […]

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ از برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”،  جعفری در این زمینه اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن و سالروز خجسته میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشن و مدیحه سرایی در آستان مقدس امام زاده جعفر(ع) شهر گل تپه و امام زاده ام الحسن(ع) روستای چالو این شهرستان روز، چهارشنبه 15 آذر ماه سالجاری برگزار خواهد شد .

 

وی خاطر نشان ساخت: سالروز ولادت نبی اسلام(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) نماد وحدت محکم بین اهل تشیع و تسنن در تمام دوران هاست.

 

جعفری با بیان اینکه این مراسم که با محوریت اداره اوقاف برگزار می ‌شود، تصریح کرد: سخنرانی، مولودی ‌خوانی و … از جمله برنامه‌ های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در سطح بقاع متبرکه این شهرستان است .

انتهای پیام/