12 وقف در شهرستان کبودراهنگ به ثبت رسیده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ، از ثبت 12 وقف در شهرستان کبودراهنگ در سال جاری خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام احمد زارعی اظهار کرد: در سال جاری 12 وقف به ارزش 300 میلیون رالج در زمینه های ساخت مساجد، امور نیازمندان و مناطق روستایی در این شهرستان به ثبت رسیده […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ، از ثبت 12 وقف در شهرستان کبودراهنگ در سال جاری خبر داد.
به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام احمد زارعی اظهار کرد: در سال جاری 12 وقف به ارزش 300 میلیون رالج در زمینه های ساخت مساجد، امور نیازمندان و مناطق روستایی در این شهرستان به ثبت رسیده است.
وی افزود: همچنین در ایام دهه وقف 6 وقف در راستای روضه خوانی، ساخت مسجد و امامزاده به ارزش 200 میلیون رالا به ثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: از مجموع وقف های جدید 4 مورد مربوط به وقف زمین در روستای طراقیه در راستای ساخت مسجد و روضه خوانی بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ ابراز داشت: همچنین دو وقف دیگر مربوط به آبادانی امامزاده ابوهاشم زید (ع) و زینبیه روستای علیصدر می باشد.
زارعی خاطرنشان کرد: وقف به عنوان عامل اثر گذار و همیشه باقی در جامعه اسلامی با تغییر نیازهای جامعه، خواسته ها و منافع آن تغییر می یابد و در این میان اگر نیات واقفان خیراندیش برای ثبت وقف های جدید به روز و همگام با نیازها و خواسته های روز جامعه شود، می تواند نقش فعال و سازنده خود را به بهترین شکل ایفا کند.
انتهای پیام/