مدارس رزن ایمن‌ترین مدارس استان همدان

فرماندار رزن گفت: مدارس شهرستان رزن در بحث ایمن‌سازی مقام نخست استان همدان را دارند. به گزارش “فردای همدان”، فتحلعی حسینی در دیدار با مدير كل نوسازي مدارس استان همدان با بیان اینکه مدارس شهرستان رزن رتبه نخست استان همدان در بحث ایمن‌سازی مدارس را دارد، اظهار کرد: نیاز به مقاوم‌سازی مدارس شهرستان رزن به […]

فرماندار رزن گفت: مدارس شهرستان رزن در بحث ایمن‌سازی مقام نخست استان همدان را دارند.

به گزارش “فردای همدان”، فتحلعی حسینی در دیدار با مدير كل نوسازي مدارس استان همدان با بیان اینکه مدارس شهرستان رزن رتبه نخست استان همدان در بحث ایمن‌سازی مدارس را دارد، اظهار کرد: نیاز به مقاوم‌سازی مدارس شهرستان رزن به علت قرار گرفتن در نزدیکی گسل آوج بیش از پیش احساس می‌شود که با برنامه‌ریزی چند ساله این امر تا حد زیادی محقق شده است.

وی با بیان اینکه 7 درصد از مدارس شهرستان رزن به سیستم گرمایشی استاندارد پکیج مجهز شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 23 درصد مدارس شهرستان رزن به بخاری گازسوز مجهز است.

فرماندار شهرستان رزن افزود: 2 هزار و 600 دستگاه بخاری کم‌مصرف تولید شده در شهرستان رزن برای نصب در مدارس استان خریداری شده و به زودی در مدارس نصب خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش توسعه رشته‌های فنی را از موضوعاتی دانست که باید در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد و در ادامه اضافه کرد: حوزه آموزش و پرورش به ویژه دانشگاه‌ها باید ارتباط خود را با بخش صنعت بیشتر کنند.

حسینی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید روش‌های آموزشی را در جامعه بازنگری کنیم، موضوع استعدادیابی و استعدادسنجی در آموزش و پرورش را امری لازم دانست.

انتهای پیام/