صوفی رئیس هیات فوتبال می ماند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان می گوید: با شهردار شدن عباس صوفی تغییری در هیات فوتبال استان همدان بوجود نمی آید و او رئیس هیات فوتبال استان همدان می ماند. رسول منعم در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می کند: عباس صوفی با قاطعیت و کسب آرا اکثریت شورای شهر همدان […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان می گوید: با شهردار شدن عباس صوفی تغییری در هیات فوتبال استان همدان بوجود نمی آید و او رئیس هیات فوتبال استان همدان می ماند.

رسول منعم در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می کند: عباس صوفی با قاطعیت و کسب آرا اکثریت شورای شهر همدان توانست کرسی شهرداری همدان را به دست آورد و این مایه فخر و مباهات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه رئیس هیات فوتبال بودن صوفی هیچ مغایرتی با شهردار شدن وی ندارد، افزود: روسای اکثر هیات های ورزشی در سمت های مختلف دولتی هستند و این موضوع مشکلی در فعالیت آنها به وجود نمی آورد.

وی با اشاره به اینکه شهردار شدن صوفی را به فال نیک می گیریم، بیان می کند: صوفی از گذشته تلاش های مطلوبی در زمینه های کاری خود داشته و امیدواریم همچنان در راستای بهبود ورزش استان کمک کند چراکه ما می توانیم از این ظرفیت برای جامعه ورزش خصوصا فوتبال همدان به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

منعم با بیان اینکه هر هیات ورزشی نایب رئیس، دبیر و کمیته های مختلفی را دارد، خاطرنشان می کند: صوفی می تواند با تقسیم کارها و مسئولیت ها به نحو شایسته در زمینه کاری خود فعالیت کند.

خبرنگار: مجیر خضریان

منتشرکننده: مهری درویش قنبر