بادی پامپ بهترین روش مقابله با افسردگی و آلزایمر است

گروه ورزش: مدرس رشته بادی پامپ فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: بادی پامپ بهترین رشته ورزشی برای مقابله با ابتلا به افسردگی ، آلزایمر و پارکینسون است. به گزارش “فردای همدان”، بهار یوسفی صفت در حاشیه برپایی کارگاه مقدماتي بادي پامپ استان همدان اظهار کرد: این رشته ورزشی بهترین روش برای بهبودی کارایی سیستم […]

گروه ورزش: مدرس رشته بادی پامپ فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: بادی پامپ بهترین رشته ورزشی برای مقابله با ابتلا به افسردگی ، آلزایمر و پارکینسون است.

به گزارش “فردای همدان”، بهار یوسفی صفت در حاشیه برپایی کارگاه مقدماتي بادي پامپ استان همدان اظهار کرد: این رشته ورزشی بهترین روش برای بهبودی کارایی سیستم عصبی و ایمنی بدن و مانع ابتلا به افسردگی ، آلزایمر و پارکینسون می شود .

وی افزود: همچنین بادی پامپ برای افرادی که قصد فرم دهی به بدن و همچنین کاهش شدید توده چربی و نیز افزایش متابولیسم بدن دارند بهترین شیوه ی تمرینی است.

یوسفی صفت بادی پامپ را یکی از سریعترین راه ها برای رسیدن به اندام مناسب دانست و گفت: این رشته ورزشی بهترین روش برای تناسب اندام بانوان است و شاید به همین دلیل گرایش بانوان به این رشته چشمگیر است.

وی افزود: بادی پامپ توده های عضلانی را افزایش داده و موجب ارتقا قدرت و استقامت عضله می شود ضمن اینکه منجر به تقویت راست قامتی و وضعیت قرارگیری بدن نیز خواهد شد.

این مدرس و مربی ارشد بادی پامپ کشور خاطرنشان کرد: تمرینات استقامتی با وزنه راهی مناسب برای کالری سوزی است و در هر جلسه تمرین بادی پامپ به طور متوسط بین 450 الی 700 کالری سوزانده می شود و با بالارفتن سوخت و ساز بدن، عضلات با این تمرین ترمیم می یابند و بعد از اتمام تمرین ، همچنان سرعت کالری سوزی بالا است که به چربی سوزی کمک شایانی می کند.

وی، جلوگیری از پوکی استخوان وافزایش تراکم استخوان ها، کاهش چربی های شکم و پهلو، فرم دهی عضلات بدن، شادابی نشاط و دوری از رخوت و عدم تحرک و نیز سفت شدن عضلات همزمان با لاغري را از دیگر فواید ارزنده بادی پامپ عنوان کرد.

بادی پامپ یک نوع ورزش قدرتی – استقامتی است که با استفاده از وزنه و هالتر و انجام تمرینات قدرتی با تکرارهای زیاد و وزنه های متوسط ، در سیستم هوازی انجام می شود.

انتهای پیام/