کمک 98 میلیون تومانی مردم همدان به زلزله زدگان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مردم همدان مبلغ 98 میلیون تومان تاکنون به مردم مناطق زلزله زده کمک کرده اند. سیلوانا صلح میرزایی در گفت و گو با خبرنگار “فردای هدان”، اظهار داشت: از زمان وقوع زلزه و اعلام کمک همگانی مردم همدان تاکنون مبلغ 98 میلیون تومان به زلزله زدگان […]

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مردم همدان مبلغ 98 میلیون تومان تاکنون به مردم مناطق زلزله زده کمک کرده اند.

سیلوانا صلح میرزایی در گفت و گو با خبرنگار “فردای هدان”، اظهار داشت: از زمان وقوع زلزه و اعلام کمک همگانی مردم همدان تاکنون مبلغ 98 میلیون تومان به زلزله زدگان کمک کرده اند و این کمک همچنان ادامه دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه از زمان وقع زلزله امدادگران و داوطلبان به کمک آمدند و در حال حاضر در سالن تختی همدان به جداسازی اقلام ارسال شده توسط مردم هستند، افزود: بعد از جداسازی، اقلام به مناطق زلزله زده شده ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تخمین زده می شود کمک های غیرنقدی مردم همدان بالغ بر یک میلیارد تومان شده باشد، بیان کرد: همچنین مردم همدان مبلغ 98 میلیون تومان به صورت نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه کمک کرده اند.

صلح میرزایی با بیان اینکه 63 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی را در سطح استان داریم، ادامه داد: همچنین تا چهارشنبه شب 89 بار توسط کامیون، بنز 10 تن، تریلر و خاور برای زلزله زدگان ارسال شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: سیل عظیمی از مردم هم مراجعه کردند تا با ماشین شخصی خود اقلام زلزله زده ها را به مناطق ببرند و ما نیز با دادن مجوز از همکاری آنها استقبال کردیم.

وی در پایان عنوان کرد: جمعیت هلال احمر تا چهارم آذرماه کمک های مردمی را دریافت خواهد کرد که قطعا با استقبال مردم این تاریخ تمدید می شود.

انتهای پیام/