نهاوند شایسته بهترین خدمت ها است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نهاوند را شایسته بهترین خدمت ها دانست. سيد سعيد شاهرخي در ديدار با فرماندار، بخشداران و مسئولان واحدهای فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: با توجه به پبشنیه نهاوند در ادوار مختلف  نهاوند شایسته بهترین خدمت ها است و حق زیادی بر کشور عزیزمان دارد. وی افزود: از نظر انقلابیگری دلاور مردان […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نهاوند را شایسته بهترین خدمت ها دانست.

سيد سعيد شاهرخي در ديدار با فرماندار، بخشداران و مسئولان واحدهای فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: با توجه به پبشنیه نهاوند در ادوار مختلف  نهاوند شایسته بهترین خدمت ها است و حق زیادی بر کشور عزیزمان دارد.

وی افزود: از نظر انقلابیگری دلاور مردان شجاعی همانند گروه انقلابی ابوذر در دوران خفقان ستم شاهی نام خود را ماندگار کردند و در دوران دفاع مقدس سرداران زیادی از این خطه نقش مهمی در این دوران داشتند و نهاوند را به یک نگین زیبا برای کشور تبدیل نمودند.

شاهرخی با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و هماهنگی رمز موفقیت در شهرستان نهاوند است، اضافه كرد: بزرگان ، فعالان و مردم نهاوند باید بدانند به دور از مسائل سیاسی خط قرمز شهرستان توسعه همه جانبه این شهر است و باید در جهت توسعه نهاوند تلاش بیش از پیش داشته باشند.

وی ادامه داد: باید همه در اجرای برنامه های دولت کمک کنند وهمین مردم در جریان انتخابات سال جاری علی رغم همه مشکلاتی که در زندگی دارند دولت آقای روحانی را بخاطر صداقتش انتخاب كردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: دولت تدبیر و امید اداره امور کشور را برمبنای تدبیر انجام می دهد و این تدبیر باید در همه لایه های مدیریتی از دهیاری گرفته تا بخشداری، فرمانداری تا رئیس جمهور عقلانیت در امور جاری کشور موج بزند.

شاهرخي گفت: مبنای کار باید قانون و رای مردم باشد همه باید به رای مردم تمکین کنند چون مردم با انتخاب خود دولت را به این شکل انتخاب نموده اند و دولت نیز چتر حمایتی خود را بر روی تمام مردم ایران اسلامی از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا گرفته و حمایت می کند.

وی افزود: کسانی که با این دولت مخالف هستند ادای سکان داری و مدیریت در این دولت را نداشته باشند و این به آن معنا نیست که دولت از کمک ها و انتقادهای استفاده نکند بلکه دولت از نقدهای سازنده استفاده می کند و از این نقدها خوشحال است و باید نقدهای تخریب کننده را نیز به سمت نقدسازنده هدایت کنیم.

شاهرخی تصريح كرد: طی برنامه ریزی که نموده ام در آینده نزدیک از تمام شهرهای استان بازدید خواهم كرد و با اعضاء شورای اداری، شورای تامین و گروه های مختلف شهرستانها جلسه خواهم گذاشت تا فرصت نقد و گفتگو با مردم را فراهم کنیم و بتوانیم بهتر و بیشتر در جهت تامین خواسته های مردم پیش برویم.

انتهای پیام/