همایش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نهاوند برگزار می شود

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با تخصیص اعتبار 500 میلیون ریالی از سوی استاندار همدان همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برگزار می شود. به گزارش “فردای همدان”، کریم حمیدوند ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میراث فرهنگی و گردشگری در سالن شهدای فرمانداری اظهار کرد: از مستند سازان نهاوند […]

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با تخصیص اعتبار 500 میلیون ریالی از سوی استاندار همدان همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”، کریم حمیدوند ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میراث فرهنگی و گردشگری در سالن شهدای فرمانداری اظهار کرد: از مستند سازان نهاوند خواست شد، مستندی از جاذبه های گردشگری و سراب های شهرستان تهیه کنند تا شناخت مردم این جاذبه ها بیشتر از پیش شود.

وی با اشاره به حساسیت استاندار همدان نسبت به سراب های شهرستان، اظهار داشت : استاندار،  ۲ سال پیش شروع به آماده سازی زیرساختها كرد و دستوري برای ساختن سكوهایی جهت استقرار مردم عزیز در سرابها داد و همه دستگاهها نیز کمک کردند و امکانات لازم را برای اسکان و رفاه مردم حتی در شب فراهم آوردند كه برق، آب، تلفن و امنیت سرابها از جمله اینها است که جای تقدیر دارد.

حمیدوند اضافه كرد: ما از سرمایه گذاران  در بحث گردشگری شهرستان استقبال می کنیم اما کسی را نمی خواهیم که فرصت را از دست بدهد و کار را به تعویق بیاندازد و معطلی ایجاد کند، کسی را می خواهیم كه امکانات و رفاهیات را برای مردم ما فراهم کند.

وی ادامه داد : در زمینه اخذ مجوزهای لازم و تسهیلات مناسب آمادگی هرگونه همکاری را داریم.

حميدوند گفت : در بحث گردشگری پتانسیل و ظرفیتهای گوناگونی داریم که باید مورد توجه قرار گیرند.آب و هوا، باغات سرسبز، سرابهای بی نظیر و پرآب، مکانهای تاریخی و کهن و … از جمله اینهاست که می تواند بستر مناسبی برای شناسایی شهرستان به دیگران ایجاد کند.

حمیدوند در پایان تصريح كرد: با کمک 500 میلیون ریالی استاندار همدان در نظر داریم همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برپا نمائیم.

انتهای پیام/