حمايت از خدمات رساني شركت آبفار در رزن

فرماندار رزن گفت: در شبکه آب شرب روستایی اقدام اصلی به عهده آبفار بوده و دستگاه حاکمیتي وظیفه حمایت دارد. به گزارش “فردای همدان”، فتحعلی حسینی یکی از معضلات حال حاضر آب روستایی را  استفاده از آب شرب برای امور کشاورزی دانست و افزود:  آبفار، دهیاران و بخشداران در پیشگیری از این مسئله وظیفه دارند. […]

فرماندار رزن گفت: در شبکه آب شرب روستایی اقدام اصلی به عهده آبفار بوده و دستگاه حاکمیتي وظیفه حمایت دارد.

به گزارش “فردای همدان”، فتحعلی حسینی یکی از معضلات حال حاضر آب روستایی را  استفاده از آب شرب برای امور کشاورزی دانست و افزود:  آبفار، دهیاران و بخشداران در پیشگیری از این مسئله وظیفه دارند.

وی اضافه كرد: در شهرستان رزن چندین مجتمع آبرسانی به بهره برداری رسیده و مجتمع تخت در حال تکمیل شدن است و انتظارمی‌رود اقدامات جدی جهت تکمیل آن صورت گیرد.

وی یادآور شد: مهم‌ترین مشکل، بحث هدر رفت آب در شبکه است که در برخی مناطق، پوسیدگی شبکه موجب هدر رفت آب می شود و این علاوه بر هدر رفت آب  نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

حسن لطفي در ادامه اين جلسه ضمن تشکر از نگاه ويژه مدير عامل آبفار و همت کارکنان اين اداره كه باعث شده مشکلات آب شرب اکثر روستاها مرتفع شود، خواستار رفع  باقي مشکلات شهرستان شد

نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي همچنين براي کنترل مصرف و بحران بي آبي در شهرستان از مسئولين و کارکنان آبفار جديت در برنامه ريزي دقيق دراين رابطه را خواستار شد.

مدير عامل شركت آبفار استان نيز در اين جلسه با بيان مشکلات اعتباري و نقدينگي و ديون اين اداره و همينطور فرسودگي شبکه آب شهرستان، قول مساعد براي رفع مشکل آب شرب روستاي قراقيه و چهاربلاغ و خلج را قبل از ده فجر داد.

هاشمي شماره تلفن 1523 را براي گزارش مشکلات آب روستايي توسط اهالي مستقيما به مديريت استان معرفي کرد.

انتهای پیام/