نمایش «مشک و اشک» در نهاوند

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «مشک و اشک» با همکاری واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند در این شهرستان به روی صحنه رفت. به گزارش “فردای همدان”، این نمایش دارای موضوع حماسی مذهبی است و گذری دارد به مصیبت های وارد شده به اهل بیت (ع) در واقعه […]

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «مشک و اشک» با همکاری واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند در این شهرستان به روی صحنه رفت.

به گزارش “فردای همدان”، این نمایش دارای موضوع حماسی مذهبی است و گذری دارد به مصیبت های وارد شده به اهل بیت (ع) در واقعه عاشورا و همچنین زندگی مردی که تمام عمر خود را صرف خدمت به عزاداران امام حسین(ع) کرده و اتفاقاتی که در این راه بر او گذشته است.

«مشک و اشک» روایتی از جانفشانی های علمدار کربلا، شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، مصائبی که بر اسرا پس از این واقعه در شام وارد شده و خطبه ماندگار حضرت زینب(س) است.

کارگردانی این نمایش را عباس گودرزی بر عهده دارد و میثم دارایی، محمد نهاوندی، میلاد دارایی، حامد اسماعیلی، عباس گودرزی، حسین شاهمرادی، علیرضا سیف، یونس روزبهانی، مهران حاج بابایی، امید جلالوند، میلاد پاک نهاد، زهرا سمایی، منا آقانوری و فاطمه حیدری در آن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش از هشتم آبان ماه به مدت چهار روز از ساعت ١٦ در تالار اندیشه مجتمع امام خمینی (ره)  نهاوند به روی صحنه رفته و تماشای آن برای عموم رایگان است.

انتهای پیام/