ایجاد بازارچه صنایع دستی در کنار ایستگاه صلواتی رزن

فرماندار شهرستان رزن از ایجاد بازارچه صنایع دستی در کنار ایستگاه صلواتی  شهرستان رزن خبر داد و گفت: این بازارچه از دهم تا 19 آبان با هدف معرفی و آشنایی مسافران و زائرین با صنایع دستی این شهرستان ایجاد می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، فتحعلي حسيني در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی اظهار کرد: در […]

فرماندار شهرستان رزن از ایجاد بازارچه صنایع دستی در کنار ایستگاه صلواتی  شهرستان رزن خبر داد و گفت: این بازارچه از دهم تا 19 آبان با هدف معرفی و آشنایی مسافران و زائرین با صنایع دستی این شهرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، فتحعلي حسيني در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی اظهار کرد: در این ایستگاه که با همکاری خیرین و ادارات شهرستان رزن تشکیل خواهد شد خدماتی همچون توزیع غذای گرم، ایجاد مکانی برای استراحت زائرین و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود ، سال گذشته سه ایستگاه صلواتی در شهرستان رزن برپا شده بود که امسال به جای ایجاد سه ایستگاه صلواتی ضعیف یک موکب متمرکز در شهر رزن دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: مسجد قمربنی هاشم (ع) شهر رزن برای استراحت مسافران پیش‌بینی شده و در صورت نیاز سالن‌های ورزشی موجود در سطح شهر نیز ماده ارائه خدمات به زائران خواهند بود ، سال گذشته 100 نفر از اقشار مختلف مردم در سه ایستگاه صلواتی به زائرین خدمات‌دهی می‌کردند.

حسینی از توزیع بیش از 2 هزار و 500 پرس غذای گرم در هر وعده به مدت دو هفته در ایستگاه‌های صلواتی شهرستان رزن در ایام اربعین سال گذشته خبر داد و خاطرنشان كرد: بیش از یک‌هزار نفر نیز سال گذشته در مساجد، حسینیه‌ها و محل‌های تعریف شده اسکان یافتند.

انتهای پیام/