نیروی انتظامی نقش مهمی در ارتقای امنیت عمومی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ارتقای امنیت عمومی حاصل تلاش های شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی است. به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزاعی در دیدار با فرمانده انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، ایجاد امنیت در جامعه را رسالت بزرگ نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: تحقق این مهم […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ارتقای امنیت عمومی حاصل تلاش های شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی است.

به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزاعی در دیدار با فرمانده انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، ایجاد امنیت در جامعه را رسالت بزرگ نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: تحقق این مهم در گرو مشارکت همگانی در جامعه و همکاری با عوامل نیروی انتظامی است.

خزاعی با بیان این که اولویت آموزش و پرورش در این زمینه بسترسازی برای آموزش شهروندان است، افزود: همکاری میان دستگاه تعلیم و تربیت و نیروی انتظامی می تواند به این روند سرعت بخشد.

وی گفت: ارتقای امنیت عمومی و احساس امنیت نزد مردم حاصل تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

سردار کامرانی‌صالح  فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در ادامه با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش استان، گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه قوانین و حقوق شهروندی دارد.

وی با اشاره به طرح همیارپلیس در مدارس، خاطرنشان کرد: این طرح از جمله طرح هایی است که باعث آشنایی افراد با قوانین و پیشگیری از تخلفات رانندگی می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان تعامل میان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی را مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: ناجا آمادگی هرگونه همکاری با آموزش و پرورش استان را دارد.

انتهای پیام/