معرفی شورای انتخاب دو بخش از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

گروه فرهنگ و هنر: شورای انتخاب دو بخش از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شد. به گزارش “فردای همدان”، شورای انتخاب بخش های کودک و نوجوان با حضور پنج نویسنده و کارگردان تئاتر ارزیابی آثار رسیده به این دو بخش را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره […]

گروه فرهنگ و هنر: شورای انتخاب دو بخش از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شد.

به گزارش “فردای همدان”، شورای انتخاب بخش های کودک و نوجوان با حضور پنج نویسنده و کارگردان تئاتر ارزیابی آثار رسیده به این دو بخش را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، دبیرخانه جشنواره شورای انتخاب بخش های تئاتر کودک و تئاتر نوجوان متشکل از حسن دادشکر، مجتبی مهدی، هنگامه مفید، مریم معترف و ناصر آویژه را معرفی کرد.

حسن دادشکر بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان شناخته شده این حوزه در کنار هنگامه مفید نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان، مریم معترف بازیگر و کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی و ناصر آویژه نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی آثار رسیده به بخش های کودک و نوجوان را آغاز کردند.

بنا به اعلام دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش کودک ٦٣ اثر و در بخش نوجوان ٤٩ اثر متقاضی حضور در جشنواره بوده اند که پس از ارزیابی شورای انتخاب در هر بخش ٨ اثر به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی آذرماه سال ١٣٩٦ در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/