اهمیت گزارشات مردمی در کاهش تخلفات بهداشتی متصدیان عرضه مواد خام دامی

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کبودراهنگ گفت: گزارشات مردمی در کاهش تخلفات بهداشتی متصدیان عرضه مواد خام دامی بسیار حائز همیت است. به گزارش “فردای همدان”، دکتر علی نجف لو اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر دپو و نگهداری غیربهداشتی گوشت مرغ و ماهی در یک واحد سردخانه غیر قانونی در این شهرستان، […]

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کبودراهنگ گفت: گزارشات مردمی در کاهش تخلفات بهداشتی متصدیان عرضه مواد خام دامی بسیار حائز همیت است.

به گزارش “فردای همدان”، دکتر علی نجف لو اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر دپو و نگهداری غیربهداشتی گوشت مرغ و ماهی در یک واحد سردخانه غیر قانونی در این شهرستان، اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان با هماهنگی نیروی انتظامی به محل مراجعه و مقدار 350 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی فاسد از محل کشف و ضبط گردید و در نهایت با حضور نماینده فرمانداری در محل اداره دامپزشکی معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ ضمن تقدیر از مردم شریف شهرستان در گزارش کردن به موقع این مورد، گفت: اداره دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی شهروندان به صورت مستمر نظارت ها و پایش های خود را انجام می دهد، اما گزارشات مردمی نیز برای ما بسیار حاىز اهمیت است و در کاهش تخلفات نیز راهگشا خواهد بود.

لازم به ذکر است این سردخانه توسط نیروی انتظامی پلمپ و به مراجع قانونی ارجاع گردید.

انتهای پیام/