برد ذوب فلزات برابر بیمارستان پارس تهران

گروه ورزش: در هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم ذوب فلزات الوند با ارائه یک بازی قابل قبول برابر بیمارستان پارس تهران به برتری رسید. به گزارش “فردای همدان”، در هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاه های کشور عصر روز گذشته تیم ذوب فلزات الوند با ارائه یک بازی قابل […]

گروه ورزش: در هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم ذوب فلزات الوند با ارائه یک بازی قابل قبول برابر بیمارستان پارس تهران به برتری رسید.

به گزارش “فردای همدان”، در هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاه های کشور عصر روز گذشته تیم ذوب فلزات الوند با ارائه یک بازی قابل قبول با گل های محمد اصلانی و محمد میهنی تیم بیمارستان پارس تهران را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

در این دیدار بازیکنان تیم ذوب فلزات موقعیت های گل متعددی را از دست دادند تا فقط دوبار توپ از خط دروازه حریف عبور کند. این برد در شرایطی اتفاق افتاد که ذوب چند بازیکن اصلی خود از جمله وحید شانه ای، مجید بیات و علی ابوالفتحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

ذوب فلزات با هدایت سرمربی جوان خود با دو بازی کمتر نسبت به سایر حریفان شرایط مناسبی در جدول فشرده این گروه دارد و در بازی هفته آینده خود میهمان تیم آرش ری صدر نشین این گروه است.

انتهای پیام/