تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت های سپاه است

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت های سپاه است. به گزارش “فردای همدان”، سردار مظاهر مجیدی در آیین معارفه جانشین سپاه استان همدان در جمع مسئولین، خانواده شهدا ورزمندگان و کارکنان سپاه اظهار کرد: اگر امروز توفیقی در سپاه و بسیج وجود دارد به بر کت […]

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت های سپاه است.

به گزارش “فردای همدان”، سردار مظاهر مجیدی در آیین معارفه جانشین سپاه استان همدان در جمع مسئولین، خانواده شهدا ورزمندگان و کارکنان سپاه اظهار کرد: اگر امروز توفیقی در سپاه و بسیج وجود دارد به بر کت خون پاک شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: تیپ 32 انصار الحسین علیه السلام در زمان جنگ دارای فتوحات بزرگی بود و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز رزمندگانی انقلابی تربیت کرده و یک نمونه آن که از شاگردان سردار شهید همدانی می باشد امروز بعنوان جانشین سپاه استان معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز تیپ 32 توانسته با تربیت فرماندهان موفق در جبهه مقاومت و در مرزهای کشور امنیت را برای ایرانی اسلامی به ارمغان آورد

سردار مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در بسیج بسیار گسترده و متنوع است که می طلبد با برنامه ریزی مدون وتاثیر گزار در جامعه نقش الگو سازی بسیج را ترسیم نمود.

انتهای پیام/