برگزاری «10 شب 10 سخنران» در تويسركان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: به منظور اجرای امینانه نیات در مسجد جامع شهر تویسرکان در دهه محرم مراسم «10 شب 10 سخنران» برگزار مي‌شود. به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا نوروزی با اشاره به برنامه‌های شهرستان تویسرکان طی ایام محرم که در قالب «بصیرت عاشورایی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجلس شهادت سید […]

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: به منظور اجرای امینانه نیات در مسجد جامع شهر تویسرکان در دهه محرم مراسم «10 شب 10 سخنران» برگزار مي‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا نوروزی با اشاره به برنامه‌های شهرستان تویسرکان طی ایام محرم که در قالب «بصیرت عاشورایی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجلس شهادت سید و سالار شهیدان از پنج شنبه 30 شهریور ماه در مسجد قائم(عج) شهرک قائم واقع در میدان نماز شهر تویسرکان آغاز شده و به مدت 11 شب ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمدی سرشت سخنران و محمد علیقارداشتی مداح این مراسم هستند، گفت: دسته عزاداری روز عاشورا ساعت 9 صبح از میدان نماز در شهرک قائم(عج) برگزار خواهد شد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به همراهی اداره اوقاف و امور خیریه، هیات رزمندگان اسلام و هیات ثارالله محفل نوجوانان عاشورایی تویسرکان در برگزاری این مراسم‌ها، افزود: به منظور اجرای امینانه نیات در مسجد جامع شهر تویسرکان طی دهه محرم مراسم 10 شب 10 سخنران در برنامه قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه سعی شده از سخنرانان به نام استانی در این مراسم‌ها استفاده شود، گفت: آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و … از جمله سخنرانان هستند.

 

نوروزی با اشاره به اینکه در مسجد جامع شهرستان تویسرکان به مدت 10 روز صبح زیارت عاشورا با حضور مداحان برجسته از جمله چند روز با حضور حاج صادق آهنگران برگزار خواهد شد، افزود: به مدت 10 روز صبح برنامه روضه‌خوانی، سخنرانی و پذیرایی در حسینیه باغوار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/