رقابت 180 بانوی ورزشکار خانواده سپاه در رشته آمادگی جسمانی

گروه ورزش: در دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی “شمیم خانواده بانوان” سراسر کشور در رشته آمادگی جسمانی در دو بخش استقامت و ایستگاهی به رقابت می پردازند. به گزارش “فردای همدان”، طاهره عظیمی سرپرست فنی رشته آمادگی جسمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات آمادگی جسمانی در دوبخش استقامت و ایستگاهی برگزارمی شود. وی ادامه […]

گروه ورزش: در دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی “شمیم خانواده بانوان” سراسر کشور در رشته آمادگی جسمانی در دو بخش استقامت و ایستگاهی به رقابت می پردازند.

به گزارش “فردای همدان”، طاهره عظیمی سرپرست فنی رشته آمادگی جسمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات آمادگی جسمانی در دوبخش استقامت و ایستگاهی برگزارمی شود.

وی ادامه داد: در رشته آمادگی جسمانی  از تمام استانها شرکت کننده داریم  و از استان همدان به عنوان میزبان دو تیم الف و ب در مسابقات حضور دارند .

عظیمی با اشاره به رده سنی افراد شرکت کننده بیان داشت: بخش ایستگاهی در 4 رده سنی 15 تا 17 سال و 20 تا 29 سال و 30 تا 39 سال و 40 سال به بالا شرکت می کنند .

وی تصریح کرد: مسابقات ایستگاهی در چند آیتم زیکزاک ، چابکی ، جابجایی وزنه و رد شدن از رو و زیر مانع و دو سرعت برگزار میشود .

محل برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی در دانشگاه بوعلی سینا همدان در سالن تربیت بدنی برگزار می گردد.

گفتنی است؛ دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/