اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سالن‌های ورزشی نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به منظور توسعه و تکمیل سالنهای ورزشی در شهرستان نهاوند بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از در طول فعالیت دولت تدبیر و امید تخصیص داده شده است. به گزارش “فردای همدان”، محرم روزبه اظهار کرد: این طرحها شامل افتتاح سالن ورزشی بانوان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به منظور توسعه و تکمیل سالنهای ورزشی در شهرستان نهاوند بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از در طول فعالیت دولت تدبیر و امید تخصیص داده شده است.

به گزارش “فردای همدان”، محرم روزبه اظهار کرد: این طرحها شامل افتتاح سالن ورزشی بانوان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال، افتتاح سالن ورزشی روستای رزینی به مساحت ۹۷۵ مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال، سالن خانه تکواندو به مساحت ۹۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای میان آبه به مساحت ۹۵۷ متر مربع و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال می باشد .
وی افزود: علاوه بر این به منظور ایجاد یک باب سالن ورزشی چند منظوره به مساحت یک هزار و ۵۰ متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد ریال در روستای باباقاسم عملیات اجرایی آن در سال گذشته آغاز و هم اکنون در حال ساخت می باشد.
وی گفت: خوشبختانه با بهره برداری از این طرحها میزان سرانه ورزشی شهرستان به حد قابل قبولی رسیده و آنرا افزایش داده است .
روزبه افزود: در حال حاضر ۴۱ هیات ورزشی فعال و سه هیات غیر فعال ویژه آقایان و در بخش بانوان نیز ۳۵ هیات ورزشی فعال و سه هیات غیر فعال با چهار هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد .
وی به مدالهای کسب شده سال گذشته توسط ورزشکاران این شهرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ورزشکاران این شهرستان موفق شدند ۱۳۲ مدال کشوری ، هفت مدال بین المللی در رشته های مختلف کسب نمایند و علاوه بر این دو نفر به عنوان مربی و چهار نفر به عناون داوربه تیمهای ملی و اردوهای بین المللی دعوت شده اند .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران این شهرستان در ۹ تیم لیگهای ورزشی حضور دارند افزود: همچنین از ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته ۲۸ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که ۱۰ نفر آنها به عضویت تیمهای ملی برگزیده شده اند .
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند به اقدامات صورت گرفته ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۶ جلسه ستاد با ۲۹ مصوبه برگزار شد که مصوبات آن عمدتا در زمینه ازدواج آسان بوده است .
وی درباره مراسم ازدواج آسان نیز گفت: به منظور برگزاری مراسم ازدواج آسان که با همکاری مجمع خیرین صورت گرفته سال گذشته مجموعا هفت مورد ازدواج آسان صورت گرفته که و ۳۹ مورد کمکهای جهیزیه به آنان داده شده است .
وی در خصوص وامهای ازدواج نیز گفت: در سال گذشته مجموعا یک هزار و ۴۰۸ مورد وام به متقاضیان پرداخت شده که مبلغ آن ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است .
قابل ذکر است که در حال حاضر بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در ۴۱ هیات ورزشی مشغول به فعالیت می باشند .